by amanda

| Vardag

Hallå :D Jag och Cecilia sitter framför varsin dator och nördar.. Vi åt middag för en liten stund sedan men ska snart äta gott och kolla på någon film. Bowlingen idag gick väl ganska bra. Det var super kul. Ibland gick det bra och ibland gick det dåligt. Det är aldrig roligt när det går dåligt, men övning ger färdighet ;) Jag tror inte att jag kommer blogga mer ikväll. Om inte så hörs vi imorgon när jag vaknat. P&K

Okej .. haha! NU KÖR VI

Anna Johansson Fotoblogg

åå va snällt tack! :D

Becca

sV: hihi :D

random fråga: jordgubbar eller hallon?? :b

Vad bra, samma här. ;)



Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Idag har jag pluggat, promenerat med mamma och fixat nya hemsidan :)

Vad har du pysslat med under dagen?



Nu har jag egen domän så kommentera på den :)

(tidigare sbphoto.blogg.se)

Karin

Allt bra? :D

josefine

ser ut att bli en bra kväll ;)

angelica

allt bra? :)

hanna ♥

haha, ja, du får ha de så bra i helgen då :)

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

Erica♥

Ååh, ser gott ut:)

Allt bra?:D

linnea

kanske blev du en av finalisterna i veckans blogg?

om inte, så kan du ju iaf rösta :)



http://fortiores.blogg.se/2011/march/finalisterna-i-veckans-blogg.html

S A N D R A

hej vännen =)

du, jag har startat en dagens blogg tävling och undrar om du vill vara med och delta? för mer information så tryck bara in dig på min sida.



om inte, så ber jag om ursäkt ifall jag störde dig :)

fin blogg föresten, hihi.

N A T H A L I E n y r é n

ååh vad gott :D

K

åh de så gott ut!:D

Becca

sv: Tack för din röst på mig i mysmatchen :)

Som tack lägger jag upp en länk till dig i min blogg

under dagen på söndag :) Man kan rösta en gång om dagen och jag är väldigt nära att få en plats i veckofinalen så vore super tacksam om du skulle vilja rösta på mig idag igen?? :D

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli



Tack en än gång.. kramar Myran

Nathalie

dagens länkar finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-2.html#comment

SANDRA

Hihi, jag har börjat med "dagens blogg" igen :) Var gärna med!

maddeemmaa -

allt bra?

trevlig helg!

Lisamarie

de där ser riktigt gott ut, haha :D

Emma

haha, åh vad gott ;P

caiza

ser väldigt gott ut! :D

jjoseeefiin

gott gott :D

♥ KHANGKHENG´S

tycker jag inte, du är sötare :)!

ttilda♥

haha mummsit :D

Z i r r e s ♥

åh vad gott det ser ut! :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: