by amanda

| Vardag


Slutade skolan för en stund sedan och nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Annie, Elin, Filippa och Emma kommer snart. Då ska vi plugga till so prov imorgon. Senare kommer Cecilia hit och som vanligt på torsdagar är det bowling :) Så kommer nog inte blogga fören jag kommer hem därifrån. Puss så länge !

LINDAVIOLA!

sv, :).

ronja

sv: tack :)

fin bild!

HANNA

Ääh, ja kommer inte ihåg ^^

Jessica

fin header!



hoppas du har en bra torsdag (:

HANNA

Hej! Jag har dragit vinnaren av veckans blogg, blev det du..? Kolla in här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/vinnaren-av-veckans-blogg.html

Om det inte blev du så varför inte anmäla sig i den nya tävlingen som jag kommer starta om några dagar? Kommentera att du vill att jag ska meddela dig i så fall, så fixar jag det ;)



Kram,

http://hannalovisasol.blogg.se

anniematildas ♥

va mycket snö !

- tack :D

sandra

så lite så :)

t h a i p i n n e n ♥

sv;v ad gör du?:)

Karolina Pettersson

Vilken fin blogg du har! :) Ska vi följa varann via bloglovin? :)

Diman Dilir

bara bra:)



vad ska du hitta på ikväll? <3

louize

Tjenixen :D

Du e bra på bloggdesign va?:)

my wesström

tack :D

gjort idag?? <3

sofia

hihi :D

claramaja

Ja, lite<3

♫♪ Sandra T

ja det är jag (:

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Yes :D följa varandra på bloglovin?

ronja

sv: aa :)

Emlan-foto

Vad kul :) Nja varit hos farfar :)

linn

Sv. Ja verkligen :)

wilmaaa

okejokej, nice:)

Karolina Pettersson

Sv: Nu har jag lagt till dig :)

Beatrice Jakobsson (foto)

tack :D

wilmaaa

du är!

M A L I N

haha , nej jag sa att jag äter BARA carbonara när jag är på restaurang :) hah!

M A L I N

Hihi! =)



Jag åt faktiskt carbonara iförrgår :P haha ! Såna här slags saker händer mig jämt, asså massa sammanträffanden. :) haha ! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: