by amanda

| Vardag

Grattis till Tage bästavän som fyller lika stor som mig idag ♥



snygga bilder från idag ;)

Idag slutade vi 14.15 då drog vi och mötte Emma i fattig parken. Vi gick till centrum och sen vidare till ip. Det var jag, Emma, Annie, Elin, Filippa, Natou, Frida, Svante, Tage, Joel, Wille, Max, Pavel, Radwan o.s.v Vi var massor i allafall. Vi spelade lite fotboll och satt i solen och njöt. Efter en stund drog jag, Elin, Emma, Svante, Tage, Wille och Joel hem till Wille. Kollade på filmen House of wax och sen drog vi typ ut. Jag och Emma gick hem till mig. Åt lite och sen kom Annie och Filippa. Vi gjorde inget speciellt fören vi drog ut igen och träffade samma som förut. Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon. Puss&Kram

Jessica

Varsågod :)

K

Så fina ni e

Fint namn fattigparken

Angelica

Ja grattis :)

Tack så mycket har lekt en hel del med min kamera :)

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

idaas fotoblogg.

vad händer idag ? :)

SARA

Fina .)

Anna med A

skönt :)

Nadja

igår eller? =)

♥ KHANGKHENG´S

okej vad skoj :)

just nu sitter jag i skolan, själv ^^

Linda - ndaiL

allt bra idag

julia

sv: härligt!!

Jo med mej e det super!



Planer för helgen!? <33

Emlan-foto

hehe :)

Händer idag då? :)

Dilan D

fina:)

linda - en vimsig mamma

gra´ttis säger jag med! kram

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt i helgen då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

matilda

TAck tack !: D esteban är skit fin :D

tessan

:)

Anonym

http://pinksnow.blogg.se

ronja

fina bilder!

Sandra

Härliga bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: