by amanda

| Natur

Idag fick jag sluta tidigare. Så kom hem för en stund sedan. Mamma kommer strax och hämtar mig och då åker vi till tandläkaren. Lycka till till mig ! Efter det åker vi till Sickla köpcentrum och köper jackan. När det är gjort ska jag träffa kompisar så jag bloggar när jag kommer hem ikväll. Vi får se vilken tid det blir. Puss&Kram så länge :)

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Lisa

Finfin blogg du har :D

Följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

idaas fotoblogg.

jo, det är bra:)

my wesström

japp ;)

händer seen? :D

t h a i p i n n e n ♥

jätte fin bild !:)

LärMigTeckna

Tyck till om min allra första idolbild! :D

jessica

sv' hihi :)

wilmaaa

inte mycket ännu, skola! sjdå?:)

S A R A H C O L L E C O L L I N

wow!

u name it

allt bra då? :)

valleria

fin blogg ;)

thessan :]

sv: yesyes, allt bra med dig? :)

ronja

fin bild!

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? ;)

SelenaGomezSwe

sv: vad görs? :)

dani

svar: Kollar på tv.



Har en fråga till dig som du kan svara på mitt senatse inlägg (Cupcakes♥) Här kommer frågan :

Tycker du om Cupcakes, har du smakat de? :)

- M a r i a

visst har du gjort om bloggen?:) fint iallafall!:)

ELLA GRÖN

härligt! jo det är bra med mig:)

sv:okej jag har lagt till dig säg till när du lagt till mig:D

Anna med A

jadå :) Själv?

lajna

SV; aw, tack så mkt ! :D va gärna med : http://ljjohansson.blogg.se/2011/march/--2.html#comment

Nadja

Det var så lite. =)

Angelica

245 eller 295 tror jag :)

fatimaswary §

skit fin bild! :D

Theresa

cool blogg! :P

♫♪ Sandra T

fin bild (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: