by amanda

| Vardag

Jag är nästan precis hemkommen. Tidigare idag drog jag till Kärrtorps ip där jag mötte Annie, Elin, Svante, Tage och Wille. Vi satt i solen och pratade när Emma kom. Killarna drog och vi åkte till Hammarbyhöjdens ip. Letade efter Emmas mobil och när vi hittat den satt vi mest och pratade. Efter ett tag drog Elin hem och då gick jag, Annie och Emma hem till Emma. Kollade lite på film och senare drog vi ut och mötte Filippa och Hanna. Vi gick till pizzerian och åt när Elin kom. Sen drog Elin, Filippa och Hanna så jag, Annie och Emma åkte lite tunnelbana innan jag drog hem. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen men jag bloggar kanske senare. Puss&Kram

Nadja

Jag älskar blommor. =)

claramaja

Har träffat vänner, själv?<3

HANNA

hjapp :D

ronja

sv: tack :)

fin du är!

sofia

snackar på skype dusj? :D

Linda - ndaiL

tack! :)

sv:okej bra , det är bra:)!

följa varandra via bloglovin?;)

emma

skulle du kunna hjälpa mej om vilken systemkamera jag ska köpa ? som både är bra och billig ? :) kolla min blogg och kommentera tack :)

Emma

Tack ska du ha :}.

almstroom

låter skoj :))

idag så har jag mest tagit det lugnt,

släng gärna in en/flera frågor i min frågestund

svara annars i ett annat inlägg:)

idaas fotoblogg.

Ville han en fotoblogg :)

Sara

Fin :)

wilmaaa

samma:d

L I N N

ja allt är bara bra med mig hihi :)

Jessica

Händer imorgon då? :)

u name it

okej trevligt :p

tack ska du ha! :)

Yohanna

SV: Ja jag hade lite tråkigt igår så jag tog och gjorde en ny header :)

Tack så mycket, roligt att du tycker det! :D

~ WHAT THE HELL

- Härligt, jag mår också bra :) <3

Nathalie

dagens länkar finns uppe:D klicka på läkarna för att se om det blev du! om inte, anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lanktavling-1.html#comment

Astros

Oj, vilken händelserik dag, jämfört med mina dagar i alla fall xD Bor ju mitt ute i skogen så det finns ingen tunnelbana här -.- eller knappt bussar xD

Anna med A

haha ja :)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Millah

Grattis!

Du har vunnit en tävling i min blogg:

http://millahoman.blogg.se/2011/february/tavling-valfri-ring.html



Maila kontaktuppgifter"namn,adress,mail,telenr" + vald ring till: [email protected]



Kram // Millah

Hoppas du får en bra start på veckan ! :)

Netty♥

sv' Härligt de ju gumman :)<3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag ska jag jobba och är i skolan just nu. :) Längtar du efter sommaren något nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Anonym

OK ;)

Minnie

haft en bra dag? :D

Johanna

Kööp en !! De kostar inte särskillt mycket:)

vicky <3

Hej! Det var ett tag sen :)



Allt bra? <3

Daniella Miranda

Allt bra med dig ? :-D

M A L I N

Ja visst är det gott, äter det typ bara på restauranger :/ aldrig hemma!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: