by amanda

| Vardag
Kvällen blev kaos. Pågrund av visad respekt tänker jag inte gå in på det som hände. Men jag var i allafall med Filippa, Annie, Elin och Emma. Vi chillade, träffade Filip, Wille och Adam. Sen blev det kaos och därefter drog jag hem till Tage med Svante, Wille, Miranda, Elin N och senare kom Joel. Vi umgicks bara, lyssnade lite på musik och kollade lite film. Kom hem för inte så länge sedan och nu ligger jag i sängen och tänkte sätta på Gossip girl. Vi hörs imorgon när jag har vaknat. Puss&Kram
Caroline

sv; jag tappade hela kameran i marken haha! :D

Linda

ja, men en annan gång:D

Nathalie

dagens länkar finns uppe:D klicka på länkarna för att se om det blev du! om inte, anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lanktavling.html#comment

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

FREDRIKA

Godmorgon! :D Allt bra?

allt braa?;)

Minnie

har ud några filmtips? :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gjorde du igår kväll då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Nadja

Bra. =) Vad händer idag? =)

Netty♥

sv' härligt de ju :)<3

Linda

jaa:P

Cajsa

allt bram ed dig idag då sötnos?

Samanttha

Sv: samma typ :D

Sandra Marinoni

sv; okej :)

FREDRIKA

Sv; Härligt! Själv är man sjuk!

sofia

okejj :))

Nadja

Jag ska packa, lämna tebax filmer och laga god middag. =)

Minnie

tack så kmt D

Leia ♥

Ska iväg lite senare. Själv?? :)

Anonym

sv; :).

Angelica

Tack du! Jag tror att det kommer bli en jätte bra dag :)

sandra

massor :(

FREDRIKA

Sv; Har jätteont i halsen :/

Jessica

Jodå :d

Anonym

sv; det är skönt :).

FREDRIKA

Sv; tack!

claramaja

Så lite så.

:)

♥ KHANGKHENG

good, idag jobbar jag.. dudå? :)

Netty♥

sv' Jag mår bara bra. Du då? :)<3

~ WHAT THE HELL

- Tack sötis :) <3

Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

vad såg ni för film? :)



Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: