by amanda

| Vardag

Lunchen med Carin (styvfarmor) var super mysig! Vi satt och pratade och så. När vi ätit färdigt så var hon tvugen att dra tillbaks till jobbet så jag åkte hem igen. Satt och gjorde ingenting, chattade lite med Jair på msn. Nu har precis Cecilia kommit hit. Jag vet inte vad vi ska göra innan bowlingen börjar, men efter så sover hon i allafall hos mig. Hörs senare, puss&kram

Daniella

sv: Aha :D

Vad ska du göra idag då? :P

Rebecca Jansson'

sv' okej :) det blir nog att vara med lite kompisar för min del (:

SelenaGomezSwe

sv: haha ;P

man bestämmer själv lixom ;P

Z i r r e s ♥

vad kul med bowling! :D

Becca

sv: okej :) Nä inte så mkt faktiskt ;) hihi

en random fråga..

Vad tycker du om alkohol?? :)

SelenaGomezSwe

sv: hehe ;P

Daniella

sv: aha :PP

själv ska jag ut med bästavän & antingen bio eller donken o sånt :P :)

Nathalie

det funkar :) , händer ikväll då ?

emma

Hejhej ! Vad ska du hitta på idag:)?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)

sandra

ja precis :P

Hihi :)



hur mår du?

Rebecca Jansson'

sv' ja det hoppas jag att det bli :)

K

anmäl dig till dagens blogg :) vinnaren utses i kväll :)

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/030311-dagens-blogg.html#comment

L I K E S O F I E [foto]

- härligt, jo jag med :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, ja det har jag :)

ronja

sv: tack :)

söt bild!

Z i r r e s ♥

tack så mcyekt ^^.

Nathalie

Har inget planerat.. :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag vene, du då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)!

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D

jag meeeed :D skönaste skorna ^^

Enya♥

Sv; skönt att höra :D jo allt är super :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha yes ;)

händer ikväll då? :D <3

Enya♥

Sv; ja :) hänt idag då? :d

Rebecca Jansson'

sv' tack :)

Z i r r e s ♥

vad ska du göra ikväll då? :)

ronja

sv: tack :)

N A T H A L I E n y r é n

tack :)

Enya♥

Sv; kul :D ne skola bara :)

Denise♥

Hej, snygg blogg! vill du följa mig på bloglovin? om du vill :D

♥ KHANGKHENG´S

tack så mycket , visst vart dom fina :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: