by amanda

| Vardag

Hej bicthes ! Idag slutade vi 2. Jag, Annie och Elin gick hem till mig. Åt lite och spelade playstation. Elin drog och jag och Annie fortsatte sjunga singstar. Nu har vi jätte brottom för bussen går snart. Jag ska kolla på hennes träning. Elin kommer senare också. Vi hörs när vi hörs. Kisses

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :)

Sara

Ha en fin fredagskväll :)

ROBIN HOOD

sv: :) hur ser fredagens planer ut? :D

wilmaaa

okej!:)

rima

nice blogg :)

ELLA GRÖN

allt bra med dig då?:)

L I N N

hej. fin blogg :) allt bra med dig?

Becca

Allt bra idag? har du fredagsmyys?? :b

Leia ♥

Jepp.

M E R E I

- trevlig helg :)!

~ Fatimaswary §

visst är hon söt :)



fin bild! :)

samma ;)

Cajsa

haha jag brukade göra det innan men har blivigt grymt dålig på att göra det den senaste tiden..xD eller kanske grymt bra på att spara dem? hahaha! xD

Elin♥

Gör du bloglovin' byten? :)

~ WHAT THE HELL

- okej, lugnt :)

~ Fatimaswary §

Vinnarna från dagens blogg är uppe nu (:

Ny chans imorn för er som inte vunnit än :)

kram <3

M A L I N

Haha :) Vilket är det du inte gillar i sushi? =)



Jag var verkligen skeptiskt mot det förut och hatade det, men sen så tyckte jag att det såg så mysigt och gott ut när andra åt det. så jag bestämde mig för att prova flera gånger fler och fler, och nu ÄÄÄLSKAR jag det :D haha! konstigt men , ja!

u name it

härligt! jodå, hyffsat :)

Linda - ndaiL

ska en sväng till stan tror ajg, själv?

Dilin

bara bra :D . hittat på idag :)?

Linda - ndaiL

Roligt!

Dilan D

åh grattis i efterskott gumman :D

linis

SV <3

sandra

vad skönt och höra :)

jo det är bra med mig med :)

Dilin

svarar på kommentarer :) .

M A L I N

Vad gillar du för slags maträtter då? =)

Dilan D

inget att tacka för gumman :)

Linda - ndaiL

vad görs?

u name it

det står i mitt inlägg :)

Johanna

Inte mycket alls, sj?:)

Dilin

Tack :D!

linis

SV; älskar det ! :)

jacqueline.

jätte fina bilder;p göru?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: