by amanda

| Vardag

Åh vad rolig bowlingen var idag! I början gick det sk*t men efter ett tag gick det mycket mycket bättre. Jag körde min bästa omgång någonsin vilket innebär att jag fick mer poäng än någonsin förut. Så det är jag jätte glad över! Innan bowlingen var jag och Cecilia hemma hos mig och bakade chockladmuffins. Fast de blev typ torra -.- Efter bowlingen satt vi kvar med 2 andra tjejer och åt och pratade. Super snälla var dom! Alltid trevligt att lära känna nytt folk :) Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och så. Tror inte jag kommer blogga mer, men vi får se. Puss&Kram



Och Cecilia, du som klagade på att jag aldrig lägger upp våra bilder, här har du ;)

Dilan D

mums,chokladmuffins! :)



hihi okay ad bra :)

~ WHAT THE HELL

- hihi yeah :D <3

LINDAVIOLA!

sv; Tagit det lugnt och skola :). Själv?

Cecilia ♥

Plus att jag hatar dig nu för att du la ut den där jävligt fula bilden på mig !

Nadja

Nu kollar jag på lyxfällan. =) Mums det såg gott ut. =) kram

Emma

Tack ska du ha :}.

LINDAVIOLA!

sv; Okej, vad kul!

u name it

ja jag glömde säga grattis, förlåt! GRATTIS! :D

jag ska iväg till familjens kompisar och äta där, sen bara ta det lugnt

Emma

Hoppas du haft en bra dag :).

Linda - En Vimsig Mamma

fina bilder! kram

LINDAVIOLA!

sv; Mja, ibland. SPelade i lördags faktiskt :).

Nadja

vad synd. =( Jag bakade muffins idag med hallon och blåbär. =)

wilmaaa

lugge:)!

L.I.N.N.E.A ♥ (HeaderFixare)

SV: Okej!:D

Allt bra idag??:)

L.I.N.N.E.A ♥ (HeaderFixare)

SV: Det är bra här med!:D

Linda - En Vimsig Mamma

det var så lite så =) kram

Nadja

Ja dem blev riktigt lyckade och min mamma o pappa fick allihop. =)

~Fatimaswary§

Yes :)

Anonym

sv; Nä, kom sist :D.

L.I.N.N.E.A ♥ (HeaderFixare)

SV: Tack så jätte mycket!:D

Linda - En Vimsig Mamma

tack, din är jätte fin den emd =) har du gjort idag då?kram

wilmaaa

viiisst:d!

Nadja

Ja försöker tömma frysen och sen kan jag inte äta så mycket sött. =) kram

Anonym

sv; hur gick det för dig då :D?

Linda - En Vimsig Mamma

oki vad kul, jaghar fixat här hemma och jobbat osv =) kram

Nadja

Ja det behövs inför flytten. =)

jessica

sv' hihi :)

Nadja

vi ska flytta till en 3:a som är radhus med trädgård och garage. =)

~Fatimaswary§

aw haha :( vem är det som väcker dig så tidig? :)

LINDAVIOLA!

sv; härligt :D.

Kashaya

Oh vad roligt med bowling. Sv. Ok, då förstår jag.

Linda - En Vimsig Mamma

mesta dels med oriflame eller personlig assistent =) kram

Nadja

ja ska bli så skoj och som man har längtat. =)

Leia ♥

Vart är den då? :P

Nadja

vad händer ihelgen? =)

Linda - En Vimsig Mamma

tack tack =) kram

Therese

SISTA CHANSEN!! Var med och tävla om DAGENS BLOGG här -> http://theresejonssonn.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

linis

SV;OMNOMNOM ! haha såliteså ! <:

Nadja

Vad skoj. hur mycket fyller du? =)



jag ska umgås med älskling, kolla efter tyger som ska bli duk till bröllopet. =)

~Fatimaswary§

Vinnaren från dagens blogg är uppe nu!

Om du inte vann så har du ny chans imorn

lottar ut 2 bloggar (Y) kram^.^

Yohanna

SV: okej, härligt. Det är bara fint med mej :)

Har du några roliga planer för helgen då? :)

sara [fotoblogg] - trettontretton

åh vad gott att baka :)

ronja

gott med muffins :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: