by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Idag börjar vi skolan klockan 9 och slutar 2. Så just nu sitter jag och äter frukost. Jag har redan klätt på mig så det blir sminkning och hår efter det här. Idag efter skolan så kommer förmodligen Cecilia till mig. Det är ju bowling ikväll! Men nu kan jag inte sitta här och skriva en massa ointressant så vi hörs senare istället. Puss&Kram

tessan

händer det idag? =)

Jessica

Varsågod :)

julia

sv: gött!

jo jag mår bra! <3

Anna med A

tack :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Jag sysslar med hästar bara, sen försöker jag träna med lite simning och badminton, men jag är lite för lat :p Ska du göra något roligt i helgen som kommer då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

t h a i p i n n e n ♥

sv; okej vad kul , är med min kille :D

Michaila

Kul med bowling :D

~ WHAT THE HELL

- nej det är gratis :)

Amanda Hjelm

nu ligger en video uppe med övningar som är bra för mage rumpa och lår! :)

Kashaya

Oj vad långt hår du har.=)

S A R A H C O L L E C O L L I N

Tycker alla borde läsa den här texten och lägga en kommentar! killar som tjejer, spelar ingen roll!



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/march/fran-en-valdigt-smart-van.html#comment

melinda

Hej! :D

Vore jättemega snällt & gulligt om du orkade ta dig tid och rösta på mig här:

http://mysmatchen.se/bidrag/nuts-about-cheese



(Klicka ja, skriv i mejl, logga in på din mejl och bekräfta mejlet)

Skulle bli jätteglad!



(Förlåt om du blev irriterad av den här kommentaren!) ♥

bsspencer

Shit vilket långt hår !

Jättefint ju, är det ditt riktiga eller är det löshår ? :)

ROBIN HOOD

fina!

Johanna

No probs:)

Becca

sv: Nja inte mkt..

Allt bra idag? :)

Jo en liten fråga,

-Om då måste välja tv eller dator?? ;)

my wesström

sommaren ofc!!

allt bra idag?? :)

tack :)

Anna med A

Gud vad skönt att du har hittat några som du kan lita på till 100% procent, för man behlöver sådana människor runt omkring sig. Jag har dock en tjejkompis jag kan lita på, men jag umgås jag BARA med killar :)

~ WHAT THE HELL

- yes :) <3

ronja

fin!

Yohanna

Allt bra idag? :)

linis

måste ba säga att jag älskar din header ! (-: kram

M A L I N

Okej, spännande :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: