by amanda

| Vardag

Checka denna fina blogg, en super snäll och söt tjej ! :D <3

Hallåååå :) Idag slutade vi en timme tidigare, precis som vi gjorde igår också. Jag och Elin åkte till Hammarbyhöjden. Satt i solen och chillade medan vi väntade på Marko, Tim och Radwan. När de kommit så stog vi mest och pratade. När Jair slutat sin skola hoppade jag på hans tunnelbana och vi åkte till Nacka Forum. Han köpte en systemkamera och efter det kollade vi en snabbis innan vi åkte tillbaks igen. Han skulle typ hem så vi sa hejdå. När jag kom hem fixade jag lite med min nya externa hårddisk och sen åt jag middag. Nu sitter jag och kollar på Gossip girl. Bästa fan, men knappast lika bra som One tree hill ! Menmen, vi hörs senare. Puss&Kram

är man snygg så är man ?

M A L I N

Ska du kolla på något speciellt ikväll på tv, (om du tittar) :)

claramaja

fINT;)

Emma

Verkar som bra och fina födelsedagspresenter!

ELLA GRÖN

ja, tack så mycket! dock är headern bara tillfällig:)

Karolina

Jättefin header :D

Sophie - bloggare i värmland!

okejokej, jag ska hjälpa en kille med ett bokomslag :)

hanna

bra då :)

my wesström

hihi, låter kul:D

nja inge, typ jobba inom mode typ :D

vilken är din bästa årstid?? :)

sofia

va bra :D

tessan

kollar på tv :) hoppas att du får en trevlig kväll idag :)

u name it

jodå (yy) vad ska du göra till helgen?

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

Varsågod! ;)

~ WHAT THE HELL

- tror det kostar pengar typ.. <3

SV: Förlåt för sent svar ! :) Allt bra med dig ?

Becca

sv: okej..

planer för morgon dagen? :D

LADY UMBRELLA

allt bra? :)

Caroline

sv; bra då! :)

Haft en bra onsdag då? :)

linis

SV; haha dum jag e ! klart det står i inlägge -.-' haha, jaja

Cajsa

God kväll sötnos! allt bra?

hon tackar nog ;)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

~ Fatimaswary §

vsg :D

Emma

Så bra! :)

Hoppas din dag varit bra!

Angelica

Det är roligt bara :) fyller på söndag själv :)

hanna ♥

planer för helgen då? :)

sandra

allt bra idag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: