by amanda

| New in, Vardag

Jag har verkligen haft en toppen födelsedag ! Tack till alla som har grattat mig :)
Min dag började då jag blev väckt av att mamma och pappa som kom in och sjöng för mig med paket och frukost på sängen. Sen var det skola. Vi slutade en timme tidigare och sista lektionen var no prov. Men det gick ganska bra, hoppas jag! När vi slutat gick jag hem, satt lite framför datorn innan pappa kom och hämtade mig. Vi åkte och handlade och när vi kom hem igen gjorde jag tårta. Min egna med mitt recept. Jag är fett bra ;) Vi åt middag och klockan 7 kom gästerna. Vi var sociala, pratade och så innan vi satte oss för att fika. Pratade i stort sätt hela kvällen. Blev hemskjussad tillbaks till mamma för ett tag sedan. Här bjuds nu på bilder på mina presenter och tårtan jag gjorde. Tack för allt ! Puss&Kram ♥





Ni ser vad det står va? :D