by amanda

| Vardag

Grattis till Madde som fyller år idag ♥

Hallu sötnosar :) Idag slutade skolan lite över 2. Då gick jag och Hanna hem till henne. Åt lite, lyssnade på musik och satt lite framför tvn. Vi repeterade även uppgifter till no provet imorgon. Lite senare kom mamma och hämtade mig, då åkte vi till pappa. Hämtade mina grejer och för en liten stund sedan åt vi middag. Nu ska jag fortsätta plugga och kolla lite gossip girl. Puss&Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skolan, du då? :)

Tack :D

elvira

Fina bilder! Kika gärna in hos mig en släng in en kommentar eller två! Ha det så bra :)

claramaja

Tack du!:)

evelina

varit me kompisar på mcdonalds sj?

elinochamanda

är allt bra med dig idag ? :D

Jessica

Jomen, samma här :)

claramaja

Sådär, själver?:)<3

elinochamanda

sv: vad bra :D jodå !

claramaja

Ja typ.

Vad bra!:)

sofia

jodå, vad gjorde du under helgen då? :D

Greta

Följa varandra i bloglovin? :D

Greta

Sv: följer dig nu :)

sofia

okejj, kört skoter å sånt :D

ronja

grattis till henne :)

Cecilia ♥

Har du löshår på bilden? :o ♥

sofia

joodåå :D

Cecilia ♥

Sv; Hahaha ja, för ditt hår är ju bakom det och det är olika nyans + att det andra håret är ju längre :P ♥

u name it

haft en bra dag?:)

Cecilia ♥

Sv; Haha :D ♥

Ska du ha sådär? :P

Cecilia ♥

Sv; Va? Ja, och? :p Jag frågade bara om du ska ha löshår? Är inte bilden nytagen eller? ♥

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

kom nys ut ur duschen :)

Cecilia ♥

Sv; Alltså, jag frågade bara om du ska ha löshår varje dag? xD eller var det bara på just den bilden du hade det? :P ♥

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jamen precis, har du varit där eller? :D

( ber om ursäkt för sent svar, problem med datorn. )

Anna med A

skönt :)

linnea

haft en bra dag?

my wesström

aa :D

händer sen? :D

Anonym

Tack! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: