by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Uppe tidigt idag.. klockan ringde faktiskt 9. Gick direkt upp och har precis ätit klart min frukost. Jag ska strax börja klä på mig och så. Klockan 11 ska jag vara vid Södersjukhuset. Som ni kanske kommer ihåg så praktiserade jag där fast i en byggnad brevid. Hur som helst så ska jag dit för jag och min styvfarmor ska äta lunch tillsammans. Ikväll är det även bowling som vanligt på torsdagarna. Åker dit med Cecilia så vi får väl se när jag ska möta henne. Men jag bloggar senare. Puss&Kram

nathalie

Fin blogg , allt bra ? :)

SANDRA

Woooow, har börjar med "dagens blogg" igen ;) Var gärna med!

Z i r r e s ♥

varsegod! allt bra? :)

daniella

svar: Varsågod :)

Toppen, vad gör du då?

Z i r r e s ♥

var gärna med i dagens blogg! :)

anmäl dig hära: http://zirres.blogg.se/2011/march/dagens-bloggar-1.html#comment

linnea

Ha en bra dag! :D

Becca

sv: hihi okej :D

allt bra med dej idag?? :b

Rebecca Jansson'

sv' ja det blir bäst såhär, bara att det var svårt att inse det i början..

Emmie

sv: Tack :) allt väl? :)

- ok, vgd?

SelenaGomezSwe

sv: vad görs? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Cajsa

nej tyvärr, använder inte det. :(

Nathalie

dagens länkar finns nu uppe:D

anmäl dig gärna igen!

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-1.html#comment

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag vet inte vad jag ska göra faktiskt :) Vad har du gjort idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Anonym

ha en bra dag

Becca

skulle du vilja hjälpa mig att rösta fram mitt bidrag i mysmatchen? Alla som röstar på mitt bidrag får länkning i min blogg och får ta del av mina 500-2000 besökare :) klicka dig in på http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

och lämna din röst :D glöm inte att sedan gå in på din mejl för att bekräfta din unika röst :)



TACK på förhand.. /Becca

Becca

sv: allt fint med mej.. va gör du idag då?? :D

SelenaGomezSwe

sv: hehe samma här ;P

Rebecca Jansson'

sv' ja det bli de, eftersom att jag redan börjar må mycket bättre :)

- slappar! Har du lov?

♥ KHANGKHENG´S

nej det är inte kul alls :(

Rebecca Jansson'

sv' ja :) några planer inför helgen då?

SelenaGomezSwe

sv: yesyes ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

Anonym

allt bra med dig?

Sandra

Sv; tack så mycket. :) Glad jag blir.

Cajsa

ska in till stan coh träffa klassen nu! kramis!

- ja, när börjar du?

t h a i p i n n e n ♥

super söt bild :)

ronja

fina ni är!

alexandra

härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: