by amanda

| Vardag

Hallu :) Lunchen med farmor och hennes kille var jätte mysig. När vi ätit så skjussade de hem mig igen. Jag kollade lite på Gossip girl innan One tree hill började. Älskar den serien! När den var slut fortsatte jag kolla på Gossip girl. Runt 7 kom farmor och hämtade mig igen och då åkte vi till Bromma flygplats. Vi skulle hämta pappa och Tessan som varit i Italien. Väl hemma igen blev det solsidan och en sallad till middag. Nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar på msn och skype. Jag vet inte om jag kommer blogga mer idag. Om inte så hörs vi imorgon. Puss&Kram

amanda doyer

sv: låter roligt :) jag ska plugga och göra ett cv och sånt:D

ronja

jättefin och diggar ringen! :)

amanda doyer

sv: vad tråkigt :(

Cajsa

alltså människan med kommentarerna ger sig fan inte! xD



sv. jag svarar på kommentarer och funderar på att snart gå och lägga mig. :)

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi aa det är jag :) <3

amanda doyer

sv: de går säkert bra .D

:)

snygg ring :D

Cajsa

vissa..de som jag inte tycker är så farligt taskiga..xD hon kallar sig för "xxxxx"

Sophie - bloggare i värmland!

haha ah xD låter dumt men xD

Emma

Okej :).

Haft en bra helg?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack sötnos :D<3

Cajsa

ja men eller hur!? :O fast det är ju min bloggstatistik som höjs så jag gnäller inte. ;) tack vare henne kanske man hamnar på mest aktiva eller vad som helst! hahaha! xD

Jessica

Sötis! :)

Emma

Det var himla gott också :}.

claudia

-Japp :D

allt bra?

Cajsa

haha nej men precis! xD

Cajsa

jag gör det inte varje helg så..xD men kommer nog att åka hem denna helg för att varva ner och komma bort från stressen så att det inte blir för mycket på en gång. :P

claudia

-bara bra :D

Cajsa

haha jo är sjukskriven till sista april men ville pröva att komma tillbaka så.. :P

det är ca 2 timmar. en timma till stan med tåg, en och en halv timma till stan med buss och sedan från stan hem tar det 30 minuter.

Emma

:).

sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag kommer inte ihåg eftersom jag är så seg på att svara :p Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Jessica

Varsågod & tack :D

Yohanna

SV: okej härligt.



Min helg har varit toppen! :)

u name it

fråga inte mig, ingen vet

Ja. facebook dudå? ;)

Kashaya

Läcker ring!=) Haft en bra start på veckan?

bsspencer

älskar ringen, tänkte beställa en likadan men kom sen på att pengarna inte räckte :(

fin blogg du har, lust att följa varandra via bloglovin ? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: