by amanda

| New in, Vardag
Grattis till min kusin Emma! Äntligen tonåring ;) <3

Dålig uppdatering idag också men det blir tyvärr så ibland. När jag vaknade imorse gick jag direkt hem från farmor för att duscha och fixa mig. När jag var klar gick jag förbi Annie en snabbis innan jag gick till centrum och mötte My. Vi åkte till stan. Satte oss på en uteservering och fikade. Satt där jätte länge och pratade. Helt underbar den där tjejen! Vi gick runt i massor av affärer. Efter det åkte vi till globen och där träffade vi Annie och Natou. Vi var med dom tills det var dags för mig att åka hem till farmor igen för att äta middag. Nu sitter jag hemma och vet inte vad som händer resten av kvällen. Vi får se om jag orkar dra ut. Är ganska trött och eftersom My inte kan träffas längre orkar jag inte heller göra något. Hon har i stort sätt alla bilder så ni får de när hon skickat till mig. Men jag bloggar väl senare. Puss&Kram


mina inköp, ring och solglasögon :)



bilder från igår