by amanda

| Vardag
Förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat sitta framför datorn idag. Vi var på Naturhistoriska museet idag så skoldagen var ganska nice. Vi slutade vid 1 och då åkte jag och Elin hem till Annie. Vi kollade på Gossip girl innan vi fixade oss lite och åkte in till stan. Jag och Elin mötte Elliot och Robert. Vi åkte till Kärrtorp och träffade Filippa och Hanna en stund. Sen gick vi hem till mig. Gjorde i stort sätt ingenting innan vi drog ut. Mötte Svante, Tage, Joel, Wille och Erik. Gick till centrum, stog och pratade och så kom Nippan och Miranda. Elliot och Robert åkte hem medan Elin N och Petter kom. Vi alla drog hem till Wille. Folk kom och gick hela tiden, vi satt typ och kollade på film. Nu är jag hemma hos min farmor och ska sova här. Så bilder och allt kommer imorgon. Puss&Kram