by amanda

| Inspiration


från chique.se och nelly.com

Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Skulle behöva plugga lite men glömde såklart böckerna i skolan.  Får ta igen det imorgon! Jag lyssnar i allafall på musik och kollar på Glee lite då och då. Sitter och pausar exakt hela tiden för att göra en massa andra saker emellan (a) Som nu när jag bloggar.. Jaja, kisses

Läs nippans blogg :)

♫♪ Sandra T

ja det är den (:

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Halloj! Idag har jag umgåtts med mamsen och städat.

Vad har du pysslat med idag då?

Kram

-Cajsa (Fotoblogg)

Kul :) inget än så länge :)

hih :P

Caroliiine

SV: Det lät roligt :) Har inte bowlat på år, men är inte vidare bra på det heller ;)



Har mest tagit det lungt och hjälpt min mamma som ligger i världens förkyldning :)



Kram!

N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket! Jaa så dålig stil av dom :o bara för att man är praktikant ska man inte behöva "slava". Haha :o

nippan såklart!

Nejmen tack för länken likson :)

jessica

sv' nej det har jag inte, de är från en hemsida :)

Becca

sv: Okey :D

Ska fixa lite Pankakor om en stund :b mumms!!

Gillar du pankakor?? :D

Och vad brukar du ha på isf?? :b

Anonym

nja sådär :D

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: ingenting lyssnar på musik :D

claramaja

Okej, vad roligt!:)

okej.. :)

Vad ska du göra ikväll?

ange

så lite =)

Caroliiine

SV: Det brukar vara kul att bowla, om man bowlar med dem som inte spelar för att vinna :)

jessica

sv' bilderna? :p

Josefine

Fin blogg!

allt bra?:)

KRAM

emma

Hej! :) super fin blogg

Besök gärna min blogg, du har även chansen att delta i "veckans blogg" i ett inlägg :)

Du har tills fredag på dig!!

Hoppas du vill vara med

Kram Emma

linnea

dom va jätte fina! (a)

Cecilia ♥

Sv; Tack! :D Visst var det snyggt?? ;) ♥

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: la in ngra på bloggen nu :D<3

Okej :P ser tv. ;)

claramaja

Ja, det är inte tråkigt i alla fall:)

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: converse äger!! :D hur många par har du? (:

jessica

sv' lookbook.nu :)

kajsa

fina ringar :)

linnea

sv: tackar :)

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: hhaha tycker du :)?

112 på liv och död. ;)

Josefine

sv: tack!:)

härligt! jo med mig är det bra:)

KRAM

Cajsa

snygga! den där ugglan verkar vara ganska poppis!



sv. aww, gumman då! :( hoppas att du får sova mer i natt då! :)

jessica

sv' yesbox :)

Aya badawi- Sweet 18! ♥

JA VISST GALET SNYGG!!!!

ronja

snygga!

Yohanna

Åh den där uggleringen var fan snygg, jag brukar inte gilla ugglesmycken annars :P



SV: Allt bra? :)

s a n d r a

fina smycken:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: