by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här, tack :)

Hallå, jag kom hem för en stund sedan. Direkt när vi slutade vi halv 3 åkte jag, Tage och Svante till Gullmars. Vi har bokat bowlingen klockan 3 så det var perfekt. Det var super kul att bowla och speciellt att spendera tid med de gulliga pojkarna. Tråkigt nog var det ett tag sedan jag gjorde det. Jag vann med total poäng men på de olika omgångarna vann jag en gång och Svante en. Den sista hann vi inte köra klart. När vi gjort det följde de med mig till Espresso house och jag köpte en chailatte. Sen åkte vi till Kärrtorp och där sa vi hejdå. Jag mötte syster och hennes kompis och vi 3 tog sällskap hem. Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med gulligt folk. P&K

almstroom

jaa det är det verkligen :)

händer ikväll ?

Anonym

vad kul med bowling

ida

mena :)

jessica

sv' tack så mycket! :)

SANDRA - FOTO

sv: deet är du inte ensam om!.

tack :)

Ja, okej så bra! ;)



Okej, visst var den bra? ;)

claramaja

Ja, det var de:)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det suger!!

tessan

Tack =D hoppas att du får en bra dag =)

Anonym

är du bra på det :D

Caroline

Vilken fin blogg du har! Allt bra med dig ? :)

amanda doyer

sv: kul att höra, jag mår också bra:) vad har du gjort idag?

Cajsa

trött som fan, annars bra.

ida

men ät då ? :D

SANDRA - FOTO

sv : tack igen du :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

Aya badawi- Sweet 18! ♥

kul med bowling :D

amanda doyer

sv: vad roligt :D jag har varit i skolan hela dagen haha :(

ida

tyker du att jag ska börja med det där bilderna ? :)

claramaja

Vart med en vän, själv?:)

Cajsa

så segt..xD gick och la mig ganska tidigt och skulle upp tidigt så det kan ju vara därför. .P

ange

fixa vad? =)

kmr nt ihåg vad vi snackade, börjar bli senil haha =D

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: tack söt! :D

ida

nästan alla bloggar håller på med det, men jag har ju inget att blogga om..

amanda doyer

sv: visst är dom :) jag älskar den svarta!

ida

äh.. jag skiter i det :)<3

minnie

du r medel bra :D

Aya badawi- Sweet 18! ♥

sv: vad gör dudå ? :D

amanda doyer

jaa, den är jättefin med kanten tycker jag:D alla klänningar har ju sin "sak".. den svarta tex har glitterränder på sidan, det tyckte jag var riktigt läckert:D

hanna ♥

va gör du nu då? :)

jessica

sv' hehe ja, i love them! :D

t h a i p i n n e n ♥

sv; dagensbloggar är uppe nu, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans :)

ida

yes ! :D

minnie

ja jag älskar deet :D

ange

ahaa... gå in på picnik.com o ladda upp en bild. gå till "Create" o sen "touch Up" o sen den översta! =)

Carro

Hej,

Nu är det tävlingsdags på min blogg, så kika gärna in om du är sugen på att vara med! :)



http://iamcarro.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

nippan såklart!

Söta grabbs och en söt Amanda :)

amanda doyer

sv: nej jag vet :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: