by amanda

| Vardag

Eftersom jag fyller år om exakt en vecka, den 15 mars så tänkte jag visa er lite av det jag önskar mig. Haha, och lägg märke till att det bara är en liten del :)

fanny

ja:) föredrar dock hemmagjorda(A)

josefine

sv; ja :)

Minnie

ååååh den parfymen är ju helt underbar

Cajsa

inte ett smack! själv?

Sabina

gör du då ? :D

Cajsa

ahh ok.. gör du nu då? :)

Minnie

och hennes första parfym :D

Cajsa

kollar på sonny with a chance..xD

Sabina

okej :D väntar på att mamma ska göra våfflor:)

~ WHAT THE HELL

- nice, det är bra ^^ <3

Cajsa

hehe jo då. :P

Minnie

curious osäker på stavning

josefine

sv; vi har vart tillsammans i 3 år den 19 mars :)

Cajsa

heh.. :P

angela

sv: Ja! Åh är sjukt sugen på det nu :)

Minnie

nej det är fantasy. curious är blå formad som en diamant

Becca

sv: nope har bara ätit en halv semla i år och den smakade skit så har låtit bli sen dess ;) hihi... När man ändå pratar bakverk, vilken tårta gillar du bäst, - Marsipantårta eller Chokladtårta?? :D

Minnie

google är fan bäst :D

N A T H A L I E n y r é n

Ja det är så snyggt och passar till allt :D

u name it

okej x) kollade du på live chatten med mikaela och yousef? :)

Cajsa

kollar på tv. :P

MADDE

sv: okej:)

allt bra?

Minnie

haha det ar varit min räddning xD

josefine

sv; vi är 16 :)

jasmin

hoppas du får allt du önskar dig :D

ELLA GRÖN

japp:D

Emma

Nu följer jag dig, din tur :)

fanny

okej:D

angela

sv: Okej. Vilken skulle du rekomendera? :)

Cajsa

ska nog göra en macka eller nåt nu.

Becca

rösta jätte snälla på mej idag igen :D

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

glöm inte bekräfta rösten i er mejl sen..

tack på förhand :D kramar

♫♪ Sandra T

oh ja :D

Minnie

hahaha exakt xD

LINDAVIOLA!

sv; Okej, vad kul :).

L I J N A

SVAR; det är bra:)

moa ♥

sv: man kan sätta in siffror tex 1-50 och så kanske det blev 11 eller nått? Haha då letar jag upp elfte kommentaren och så vinner den! Så gjorde jag iallafall, hoppas det hjälpte någorlunda iallafall! Kram ♥

Felicia :)

HA EN SUPERFIN KVÄLL SÖTNOS! :*

Kashaya

Ser ut som en bra önskelista

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

oh älskar conversen!

~ Fatimaswary §

okej :) jag tränar fotboll och dans :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: