by amanda

| Vardag

Jag har precis kommit hem från skolan. Jag slutade egentligen 4 idag men fick sluta ungefär 30 min tidigare. Så stog och pratade med Hanna och Svante en liten stund innan jag begav mig hemåt. Jag skulle ha varit med Jair idag. Men jag har prov nästa vecka och fattar ingenting, så måste verkligen plugga "/ Men jag bloggar senare.

u name it

aha, det gör jag också^^

linnea

sv; okej vad bra :) samma här!

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu lottar jag ut en ugglering i bloggen, kika gärna in och se om det är något för dig!

http://elintoreborg.blogg.se/2011/march/tavla-om-en-ugglering.html

Amanda Jonsson

Svar: tack så mycket! :D



jag önskar dig en fortsatt bra tisdag! :)

Cajsa

hehe, härlig bild..xD

Angelica

Tack du 18:30 är det The Big Bang Theory på TV:n :) underbart :)

MADDE

sv: haha, okej..

För att.??

sofiie - bloggare i värmland

vgd? ^^

-Cajsa (Fotoblogg)

Åh, tack så mycket :) händer i veckan :D

Cajsa

tack sötnos! behövde verkligen få ur mig det.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

josefine

sv; helt okej :)

u name it

skåne, dårå? :)

sofia

hahha iknow ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild :)!

josefine

sv; :)

Amanda Jonsson

Hihi lugnt! :)

fanny

japp:D

Cajsa

puss på dig! ♥

NU säger pappa att jag får göra middag men nu är jag ju inte hungrig mer.

ronja

sv: tack så mycket :)

Becca

har du käkat någon semla idag? :D

Angelica

En Komedi serie som är varje kväll :)

josefine

sv; tack :)

Cajsa

heh... :P

Anonym

fin header! ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: