by amanda

| Övrigt


Dåålig uppdatering idag, förlåt för det ! Men jag har inte suttit framför datorn någonting. Jag och Annie sov otroligt länge. Eller hon gjorde det medan jag väntade på att hon skulle vakna. Vi gick upp och gjorde frukost och sen satte vi oss framför tvn. Och där har vi suttit exakt hela dagen och kollat på Gossip girl. Så otroligt bra! När jag kom hem duschade jag och åt. Och nu sitter jag bara här framför datorn. Väntar på att Glee ska laddas ner klart. Men jag bloggar nog mer senare. Puss&Kram

linnea

sv: har lagt till dig nu :)

Cajsa

var bara EXTREMT deprimerad. Var typ asnära på att skada mig själv igen men jag gjorde det i alla fall inte.

SelenaGomezSwe

sv: visst e den ;)

Fia

jodå det är bra :)

gjort idag?<3

Angelica

Tack tack jag älskar att sminka och rita och leka ^^ haha

hanna ♥

hah, jag gillar family guy mer ;)

Emelie Jägerbert

svar: tack :)

Anonym

Tacktack ! :)

ida

det är så gott ! :)<3

Cajsa

tack snygging!

Är så glad åt att jag har sånna som dig. :)

L I K E S O F I E [foto]

- japp :)

nu tänkte jag sova, så natti natti :D <3

~ Fatimaswary §

varsågod :)

SelenaGomezSwe

sv: :P

L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

almstroom

okeej :)

njee kollat tv, och lite :)

Pinkpiercing - foto blogg ♥

svar: kul att du tycker det! :)

allt bra? :D

Emelie Jägerbert

svar: hihi :)

SelenaGomezSwe

sv: jamen eller hur :O

Rebecca Jansson'

sv' härligt :) är sjuk, annars är det bra :)

SelenaGomezSwe

sv: aa det kan man typ säga dom har nekat till et men på de senaste bilderna håller dom händer kramas och pussas och sådanna saker :P

Ja, taack :D

din header är ny va? Snyggt :)

SelenaGomezSwe

sv: javisst e dom :D

SelenaGomezSwe

sv: hehe aaa :D

Rebecca Jansson'

sv' feber :(

SelenaGomezSwe

sv: jag har alltid gillat henne eftersom hon e duktig skådespelerska och sångare och ja så i måndags startade jag bloggen och ville skriva om en kändis och då blev det hon :D

♥ KHANGKHENG´S

hehe okej, jag ska till skolan nu men jag pallar inte.. :(

aldina

SommarSommarSommar!!! :D

felicia

vilka fina bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: