by amanda

| Vardag


Hallå ! Hemma hos Filippa gjorde vi inte så mycket. Umgicks liksom bara. Lyssnade på musik, kollade runt på datorn, åt och såg på tv. Hanna och Elin drog tidigare än hos andra men vi gjorde inget speciellt efter de gått heller. Jag och Annie tog sällskap hem. När jag kom hem satt jag och svarade på komentarer och åt efter det middag. Nu sitter jag, mätt som jag är och pluggar lite spanska glosor. Men jag bloggar kanske senare. Puss&Kram

halv dålig bild, men älskar er tjejer !

Jasmin

sv: åh tack sötnos, va glad jag blir :) fint med converse:D

Becca

sv: inte så mkt :)

Jo en liten fråga..

- Om du måste välja, - Spindlar eller ormar?? ;)

Dilan Dilir

härlig bild! :)

ida

tack ! :)

sofia

okejj :D

Becca

sv: jobba lite å sen på söndag kommer min kusin som ja inte träffat sen i somras :D ska bli sjukt kul!!

Jo en liten fråga..

- Om du måste välja, - Spindlar eller ormar?? ;)

fanny

Det är så man gör? I photoshop alltså(A)

ida

hehe, tack så mycket ! :)

ronja

sv: tack :D

snygga converse alla har!

u name it

ahha, eller hur! :p men den här tjejen är en tjej på min skola som är imot mig och mina kompisar och hela skolan hatar det gänget så hon känner väl sig ganska träffad X'D

claramaja

Jadå, det gör det:)

Sofia

Jag har tränat o så :D

fanny

haha jepp=)



bra det;)

ida

alla har converse ;p

K

Heej!

Jag har en tävling på bloggen som heter veckans blogg, gå in och läs mer om tävlingen på:

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/070311-vinnaren-veckans-blogg.html#comment



Hoppas du vill va med!

ida

jag med ! så snyggt ! :D

u name it

precis! :) och lönt att be mig hålla käften när det är min blogg? X'D hon kan faktiskt skita i att läsa den :p

Becca

sv: oekj :D

Jo en liten fråga..

- Om du måste välja, - Spindlar eller ormar?? ;)

ida

nepp, fast ska köpa till våren, jag brukar låna min mammas varenda dag, haha ;p<3

FREDRIKA

SV; ;D

fanny

gör du då:)?

u name it

ne, visst man får ha sina åsikter om man tycker rökning är bra men att kommentera det anonymt och inte stå för att man tycker olikt så är det bara fegt :)

K

Sv. heh okej :)

LADY UMBRELLA

sv: det var riktigt gott! :)

allt bra med dig annars då? :)

ida

jag älskar vita, fast dom blir så lortiga ;o

u name it

bra fråga! :p det är kanske är lugnande för stunden när man är stressad eller deprimerad eller liknande.. men dte är värre i längden O.o

N A T H A L I E nyrén

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Klicka på bilden för att komma till vinnaren. Om du inte vann så kan du anmäla dig igen, lycka till!

FREDRIKA

SV; Jarå :) Fin bild!

Becca

sv: hihi okej.. jag har fobi för ormar så väljer spindlar om man verkligen måste men annars inget ;)

hihi!! Usch hatar kryp!!

En lite snällare fråga då, Lejon eller Tigrar?? :b

u name it

mm :p jag håller mig borta från sånt skit x)

my wesström

vem av dom på bilderna är du ? (:

N A T H A L I E

Älska converse! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

Caroliiine

Haft en bra dag idag?

Kram

Amanda

superfin bild :)

♫♪ Sandra T

fin bild (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: