by amanda

| Vardag

Grattis till dig Jair. Hoppas du haft/får en bra dag ♥

Skoldagen var väl helt okej. Att vara tillbaks i skolan känns sådär. Jag orkar verkligen inte med allt plugg, men det är kul att träffa de vänner jag inte träffat på lovet. Vi slutade för en timme sedan och nu sitter jag, Hanna, Filippa, Elin och Annie hemma hos Filippa. Vi ska väl äta något och sen vet jag inte vad som händer. Behöver plugga ikväll så det blir att inte vara hemma för sent. Menmen, hörs senare. P&K

bild från när vi var i norrtälje

my wesström

inget speciellt =D

göra idag?

Anonym

Ja ,D

ronja

sv: tack! :)

fina ni är :)

Sofia

Joda, prima med mig :D vad hittar du på då?

ida

det funkar ! :)

Fia

Hej :) jätte fin blogg:D lust att följas via bloglovin? :)

M E L L I I E E

sv: tack så mycekt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja men super gott verkligen :D

FREDRIKA

Sv; Härligt jarå :D

@ Heddez

söt blogg

Johanna

haha vsg:)

claramaja

Tusen taack du:)

LINDAVIOLA!

sv; jadå :). Själv?

Caroline

sv: jadå :D gjort idag då?

Cajsa

hehe tackar..xD

helt ok här. göres?

Chriis

Sv: allt bra med dig idag? :)

Chriis

Sv: Skönt :) det är bara bra :)

Caroline

sv: har shoppat idag med några kompisar :)

claramaja

Allt bra?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo!! :) mys bild!

erica

jag ska också plugga sen :)

sandra

ja verkligen :)

Caroline

sv: tack :) haha, nää... hittade inte nåt i min storlek :P

my wesström

plugga :)

hur mår du ?:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, varsågod :)!

fanny

haha jepp=D

daniella

Hej på dig! Har en fråga till dig, vilken header tycker du var finast/snyggast den första eller den andra som jag har nu? Svara gärna detta på mitt senaste inlägg 'Header.' TACK! <3

Caroline

sv: japp ^^ Görs?

LINDAVIOLA!

sv; Vad bra :).

claudia

Söta ni är (:

Chriis

Sv: Ah :)

tessan

allt bra med dig? händer det ikväll? =)

almstroom

tycker jag med :))

händer ikväll ?

josefine

sv; okej :)

ELLA GRÖN

okej, jag sitter i mitt rum och gör inte så mycket, väntar på att det ska bli nästa dag bara;)

sandra

okej :D Dagens blogg i min blogg, va me?

AMANDA FALK

vad gott och msygit det såg ut :D

Sv: Äh det är ju bara googla så kommer du in på en valutaväxlare så kan du se :) VS är inte så dyrt som man tror ;-)

sov så gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: