by amanda

| Inspiration



ringar från modekungen.se


Inget av det jag skrev att jag skulle göra tidigare idag blev av. Istället fixade jag mig och gick och mötte Filippa. Vi åkte hem till henne. Hon duschade och fixade sig medan jag gjorde mat åt oss. När vi varit där i någon timme och hon blivit klar åkte vi till Kärrtorp. Mötte Annie och vi alla åkte till stan. Kollade lite och gick till donken. Satt där jääätte länge och pratade innan vi åkte till Björkhagen. Stog där och luffade tills vi bestämde oss för att åka till Hammarbyhöjden. Vi satte oss och åt på en pizzeria och efter det gick jag hem. Jag kom hem för typ 5 min sedan och nu ska jag kolla på One tree hill. Hörs senare, pussar amanda <3

Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Jag ska kika på solsidan :D



Haft en bra helg?

Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :)

fina saker!

Dilan Dilir

åhh vad fina! den i mitten var såååååååååååååå snygg!

Caroline

sv: japp :D

Dilan D

inget att tacka för gumman :D

hanna

jodå det är bra med mig också :)

D A N I E L A ♥

- härligt jo det är fint:)

jjoseeefiin

sv: jo det är bara bra :)

Nadja

Ja det gör jag. =) Haft en bra helg? =)

josefine

sv; :)

fanny

jappjapp:)

Sofia

Så fin blogg :O hur är det med dig?

Amanda Jonsson

Svar: haha nämen det är vi väl ändå inte! ;D

Kakan

Sv:

svara på kommentarer :D

Cajsa

snygga ringar! :D

wilmaaa

lugge! allt bra?<3

my wesström

vad gör dudå? :D

Caroline

sv. hihi, japp :D

josefine

sv; ah :)

Nadja

super härlig. =) har du gjort för skoj? =)

D A N I E L A ♥

- jadå:)

fanny

jo den har varit bra, din då:)?

Beatrice Jakobsson (foto)

sb. jaa :D!

Yohanna

Ohh ringen i mitten var skitsnygg! :)

Johanna

Taack sweetie.)

sandra

Vill du ha en ny header? Kika in! Kram

amanda doyer

den i mitten var jätte fin :D hur mår du idag ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: