by amanda

| Vardag

Grattis till världens finaste tjej som fyller 15 år idag!
Jag älskar dig Elin bästavän.


Godmorgon ♥ Lite sent kanske med tanke på att skolan börjar imorgon.. men jag blev faktiskt väckt vid 10. Fast har legat och halvsovit i 2 timmar till. Hur som helst så ska jag äta frukost nu och sen hoppa in i duschen. Funderar på att hjälpa mamma och städa lite också. Plugga skulle också behövas. Men pratade med Jair att jag skulle träffa honom så vi får se vad som händer. Men jag bloggar lite senare. Puss&Kram

- bbella | the asian one ::

sv:

hihi okej :) jag ska fixa lite saker till praon <3

Emma

Härligt! Det är kanon med mig :)!

Följa varann på bloglovin? :)

K L A R A

Fin blogg du har ! :D

Anonym

Hej! Jag tänkte bara påminna dig om att det inte är försent att fråga någon liten fråga på min

frågestund. det skulle vara jätteroligt om du frågade någon fråga! ;) kram

claramaja

Ja, helt klart!:)

Chriis

Sv: Ah :) Vad ska du hitta på idag då? :)

tessan

okej :) gör du?

almstroom

det var massa band som spelade,

men var aldrig där. åkte till oskarshamn istället. händer idag ?

hanna ♥

tack :)

Emelie -

- gör dudå? :)

Johanna

Jamen oja. Löööv it:)

sofiie - bloggare i värmland

oj har glömt vad den heter :P

Angelica

Härligt! Vilket fint väder vi fick idag !

Jennie ♥

sv: ja visst :) de är supersöta :) har du djur?

Alexandra

fin bild :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Amanda Jonsson

Svar: tack så himla mycket! :))

sandra

tackar!

Yasmine

Var med och tävla i dagens trailer och vinn en länkning, du kan även vara med i dagens låt och också vinna en länkning, dubbelt så stor chans till att vinna :)

ida

hemma efter min sälen resa. allt bra ? :D

matilda

jofan sådär faktiskt XD

K

Fin bild!:)

josse

fin blogg!!

Princess<3

sv; sådär

Cajsa

hehe typ inget. svarar på kommentarer coh har preis kommit hem. :)

Jasmin

sv: åh tack du :D detsamma!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: