by amanda

| Vardag


Jag kom precis hem. Hemma hos kusinerna firade vi inte bara mig och min kusin utan även min morbrors flickvän som fyller år idag. Grattis till henne. Vi åt middag, satt och pratade, spelade wii, kollade på tv och åt efterrätt. Det var väl det vi gjorde, så det var trevligt. Fick även 300 kr av de, så tack! Men nu är jag så otroligt trött. Så nu ska jag bara kolla något avsnitt av Glee och sen sova.  Jag kanske slänger in något till inlägg ikväll, vi får se. Puss på er så länge ;)

Hanna

vad ska jag blogga om har verkligen inte några idéer just nu ,skulle behöva HJÄLP!

ELLA GRÖN

jaa, vad gör du ikväll då?:)

LINDAVIOLA!

sv; Vad bra :).

Caroline

sv: mm :P

Dilan D

härlig bild! :) ja,verkligen skönt med ansikts masker!

claramaja

Okej, dåe vet jag;)

Kakan

Sv:

Super! vad görs just nu? <33

Emma | Fotograf från Norrland

Hej, Allt bra med dig?

Förlåt för ett super sent svar (från Januari 2011)

Har haft fullt upp i skolan, och överallt.

Hoppas du fortfarande vill ha kontakt med mig.



Puss!

u name it

ny diskussion uppe på bloggen! denna gången är temat-rökning!

my wesström

japp :D

hur mår dudå? :D

Z i r r e s ♥

:)

jjoseeefiin

sv: tack verkligen !

allt bra?

FREDRIKA

Allt bra?

Hoppas du får en bra söndag! :D

Becca

sv: Tack återigen för din röst på mej i mysmatchen :)

Länkning kommer upp ikväll på min blogg!

Och glöm inte rösta idag oxå :D vore super snällt ;)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

Massa Kramar Myran

karolinajonsson

tack så mycket :D

I S S A ♥

hej, fin blogg !

allt bra ? :)

Alexandra

söt bild :)

fanny

okeej:)



samma här=)

Händer det något kul idag ^^?

ronja

söt :)

N A T H A L I E n y r é n

Dagens blogg är avgjord. Klicka på bilden för att komma till vinnaren. Om du inte vann så kan du vara med igen, lycka till!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: