by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Jag skulle ha blivit väckt för en ungefär en timme sedan, men mamma måste ha glömt. Jaja, jag ska snart hämta mig något att äta till frukost. Är inte sugen egentligen men jag måste -.- Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Pratade om att jag kanske skulle träffa Annie och Elin men vi får se. De sover sååå länge. Ikväll ska jag i allafall till mina kusiner. Jag och min kusin fyller år nu i mars och vi brukar alltid bli firade tillsammans. Men hon kan bara den här helgen, så vi ska bli firade liiite i förväg. Men jag bloggar senare. Kisses

Hemsk bild på mig!

Z i r r e s ♥

Ja! :)

matilda

ah ! allt bra med dig ?:)

SelenaGomezSwe

sv: lyssnar på musik sj? :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: han tackar nog :D!

tessan

får främmande snart ;) gör du? =)

tessan

okej :) ska snart hoppa in i duschen, kom nyss hem från grillningen :) kommer några bilder därifrån lite senare under dagen om du vill kolla :) hoppas att du får en trevlig lördag =)

emelie

- jaa dom vill jag ha! :D

blir nog att dra till avesta :)

Z i r r e s ♥

tack! fast det är inte jag som har tagit den.. :p

Beatrice Jakobsson (foto)

mys bild :)!

almstroom

händer idag ? :))

sandra

ja verkligen :)

N A T H A L I E n y r é n

Vad bra, ja det hade jag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja verkligen :D!

sandra

tack detsamma :)

min dag ska spenderas på zinkensdamm :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag känner att jag måste :)!

Diana

fin blogg!:)

almstroom

okeej (:

nje blir förmodligen konsert.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: emn det är tråkigt att gå själv :(

fanny

hehe:)

Z i r r e s ♥

söt bild! :d

D A N I E L A ♥

- tack! :D

fanny

haha okej:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. självklart :D!

Madde - en fotoblogg

hej, vad gör du ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Emelie -

- hehe hon tackar nog! (:

Madde - en fotoblogg

ska snart äta :D

D A N I E L A ♥

- hihi hur mår du idag då?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. funderar om jag ska hem eller inte :)!

N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hos min bror :)

my wesström

nu har jag frågat dig en fråga, nu får du fråga mig ! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: