by amanda

| Inspiration

 
 
smycken från http://blingit.se

Nu går jag snart och lägger mig. Vi hörs imorgon. Puss&Kram

Z i r r e s ♥

det var så lite så! sov gott ;)

Z i r r e s ♥

ja :)

Sofia

åh så fina smycken och fin blogg :D

Z i r r e s ♥

mm, ja! ;D

Claudia

Snygga smycken :D



Sv;allt e bara bra<3

Z i r r e s ♥

tack så mycket! söta smycken :D

Z i r r e s ♥

godnatt! :D

M E R E I

- önskar dig en trevlig helg :)!

Alexandra

snygga :)

LINDAVIOLA!

sv; Det är så lugnt och skönt där, man kan bara vara och behöver inte bry sig om någonting :).

- bbella | the asian one ::

Godmorgon :) sovit gott ? <3

TUSSE

sv Jo det är bara bra :)

matilda

fina smycken !:)

Rebecka - en fotodagbok

riktigt heta ringar!:D

och likaså din blogg,hihi.

va görs?

Nathalie

snygga!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi, klart vi hörs :)!

daniella

svar: Toppen, vad gör du då? :)

sandra

ringen längst ner till höger var snygg :)

Becca

sv: TACK för din röst på mig i mysmatcehn :)

Din länk kommer upp på söndag!!

Vore awesome om du kunde rösta på mig idag igen?? :D

Är jätte nära att komma till vecko finalen så vore super tacksam om du ville göra det, skulle betyda jätte mycket för mej :D man har ju en röst om dagen.



http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

Tack på förhand... Och tack igen för din unika röst igår!! <3 kramar Myran

ida lundin ♥

fin blogg! :)

MADDE

SVAR:

hihih..

Njaa fara på lycksele marknad!

Amanda

Gillar den 4e =)

Becca

är de inte skönt med helg??

dessutom skiner solen och de känns att våren är påväg.. allt bra med dej idag?? :D

K

Sv: varsegod :D



Coola ringar :D:D

moa

jättefin blogg & tjej !

Angelica

Tack du :) vad ska du hitta på idag då?

claramaja

22 april tpy:)

emelie

- fina smycken!

Händer idag då? :)

kajsa

Jättefina ringar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: