Wihoo

| Människor









Ja, okej kul ;D

madde

Sv:

Grattis! :D ,

varsågod ;)

Ah okej "/

madde

Sv:

mm ;)

madde

Sv:

varsågod! ;)

Jossan

sv. Haha jaha, förlåt. Jag är lite snurrig och håller inte reda på allt jag skriver till folk xD

Men skönt för dej att du har sommarlov nudå!

Fast det har jag säkert också sagt ;) :D

Anna med A

ja (:

Sophie'

- jaa verkligen! :D

jag ringde honom i onsdags för jag undra vad som hände mellan oss men han sa att han bara varit så off på den sista tiden och han va inte sur på mig, så hihi :D <3

Cajsa

typ inget...ska in till stan snart. ska på krogen med Carro och Marius.

linda

Jätte fina bilder :)

Sophie'

- ja :]

tack sötnos :D <3

Anna med A

visst är den (:

Sophie'

ha en bra helg :D <3

Anna med A

vad gör du? :)

A n g e l i k a ♥

Jätte fina bilder asså! ♥

Anna med A

kollar på teve :)

Cajsa

jo men mamma och pappa vill jag inte prata med då de har det jobbit nog just nu och mina vänner finns inte tillgängliga hela tiden heller.

I mitt fall blir det vägning varje dag/morgon, koll på att jag äter och sover som jag ska och göra saker för att jag ska vara sysselsatt och få upp humöret. Det är just det just nu att jag behöver någon annan än mamma och pappa som svansar efter mig hela dagen och komma hemifrån ett tag.

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Åh tack :D älskar den också haha!

Anna med A

tack (:

Cajsa

nja...får bo hos carro när hennes mamma inte är hemma men just nu så är hon det. :(

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

fick prata med folk typ, tog knäcken på mig mer än vad de borde gjort

Anna med A

vad gör du?:)

Cajsa

ja, verkligen! vet inte vad jag skulle göra utan henne!

Cajsa

haha det vettefan! :P

Cajsa

men ska åka nu i alla fall...höres i morgon eller senare i kväll, det beror på om jag kommer över en dator eller inte innan vi drar ner.

ania ~13 år

Härligt med sommarlov! :D

ania ~13 år

Följa varandra via bloggsvar + bloglovin? :D

ania ~13 år

sv: eller hur :D



Har lagt till dig, lägger du till mig?

Jessica

Varsågod :)

ania ~13 år

Okej bra, :D



Visst, så har ställt nu, ställer du med en?

Jessica

Tack så mycket :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja och synen som alla hade på en ..

♫♪ Sandra T

fina tjejor :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: