Midsommarafton 2011

| Övrigt











FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hahah inte mycket som hänt idag faktiskt

sanashaba'

sv; jaha hahaha!

-fina bilder!(:

Sofia - Foto, mode & personligt

tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa det kan man säga (a)

gillar dina bilder grymt mycket!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

men man blir glad av midsommar bilder!

Johanna

Svar : Svarar på kommentarer, vad gör du själv? :D

Danti

sv; mmm :)

sanashaba'

ha en bra kväll!(:

Anonym

- Tack! Jotack, jag med. Är nog lite beroende :)

Danti

sv; tack :) köpte den när jag var i Bangkok ^^

sanashaba'

sv; tackar!(:

-jag oxå har/haft flera olika färger skitfint med converse tycker jag! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jajamen :D

sofia

Tack! :D<3

Danti

sv; hehe :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

inte med annat än bloggen ;D

Danti

sv; till finland! :P

ronja

ser riktigt kul ut och skitfina bilder :)

C ♥

- Jag med ^^

Har du ett landställe där?

Miss O

härliga bilder

claramaja

Stört kul!(:

Anonym

- jo de är tyvärr dyra >:

sofia

hihi, jo :D<3

Anonym

Rösta på min klänning är du gullig, tack! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

C ♥

- Ja det har jag ^^

Så roligt! en gång såg jag dig på färjan, du vet när några typ lossade två livbåtar så det tog 1000 år att komma hem?

Anonym

600 kanske? är inte hundra

Cecilia ♥

Sv; Jag vet inte, det gör det säkert. Får höra med henne sen ♥

Jessica

Visst är det!

haha, hur lång är du? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

smile :D

claramaja

Hahah, de är coooool! Diggar att de dansar i klackskor:)

sofia

jadå, fina bilder! :D

Anonym

- haha så lite så :)

N A T H A L I E

Sista dagen på semestern ville jag verkligen bara hem, efter att jag varit hemma i 2 timmar så längtade jag tillbaka. haha :D ne men det är väl skönt att komma hem ändå ^^

Ida

Dagens Blogg är nu utvald ♥

Kika in och se om det vart du!

carolina

Ser ut som ni hade riktigt trevligt!

claramaja

Kul med lite udda saker:)

Kimberly

SV; SKA DU SÄGA AMANDAAA! :D saknar dig, vi får ses snart! :D kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: