haters only hate people they can't have or be

| Vardag

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Jag pratar i tele :D

Ja, okej roligt. :)

♥ pinkpiercing.se - smått & gott

svar: okej, då gör jag det för din skull, hihi :D

♥ pinkpiercing.se - smått & gott

svar: påminn mig om jag glömmer ;D

Japp. :)

Sophie'

- vad gör du då? <3

danila

fin blogg :)

sofia

bättre sent än aldrig ;) <3

tack ;)

Danti

sv; mm :)

♥ pinkpiercing.se - smått & gott

svar: goooood ^^

Mallanmamma.se

Har också lagt upp den på min blogg. Den är så sann! :)

Danti

sv; det vill nog alla :D

Cajsa

det var bra tills det inte var det längre men nu är det ok.

Danti

sv; lite svårt att förklara.. :( Men det är bara att testa sig fram! :D

Cajsa

nu ska jag snosa kudden och sova några timmar så att jag orkar med morgondagen. i morgon blir det en lång och jobbig dag men jag kommer nog att klara mig igenom den med. :)

Danti

sv; mmm :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

så sant

Cajsa

ska göra ekg-test och har snack med dietist.

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

:D

my wesström

hehe okej:)

Gjort idag? :)

danila

så lite så allt bra ? :)

Hihi :)

rebecka.blogg.se

sv; trevligt, samma här :)

Sophie'

- okay, ska sova om jag ska orka upp imorgon ^^ <3

Ebba

Allt bra med dig? Kram

MADDES

Kul att du är med i tävlingen :)

rebecka.blogg.se

sv; tackdu :)

Linnea - Mamma till Matheus

Intresserad av att bli dagens blogg? Isf klicka på länken & kommentera att du är med : http://neaahlicious.webblogg.se/2011/june/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment



Större chans att vinna om du följer mig på bloglovin (lämna en kommetar om du gör de) eller skriver om mig i din blogg. Inget måste såklart! :)

Alla

Var har du köpt dina leggins som du har på dig på din profilbild ? :)

Dem var verkligen jätte fina, kramar!

Alla

sv: Varsågod.

Aha, den var jätte coola. ;)

Ha en bra kväll/natt, kramar!

moa

tacktack! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ne de var ej hjärtat (:

mathilda

allt bra? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: