Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om If you always take me for granted, I get tired, and then you lost me.:
Den här låten är värd att lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=3ZBXn9OTjDs&feature=share

Svar: Låten var faktiskt bra och jag gillade den. Tack för tipset. För er andra, klicka på länken - ge den en chans !

Super roligt :D

kurdisk muslimsk tjej <3

hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

Princess<3

svar; hahah^^

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jne inte än ;D

Princess<3

svar; vet inte riktigt än, men ska vara "barnvakt" ett tag :P sj?^^

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

förlåt om jag gjorde dig förvirrad men sonen igår ;D

Princess<3

svar; oki^^

hihi ja :D

johanna

haha jag med, blir full i skratt varje gång jag ser att den är i prickad:$

Sophie' PH♥TO

- yes :D <3

- M a r i a

sv; härligt:) det är bra här också!;D



vad ska du hitta på imorgon då?

Hanna

Ska ut till landet med min kusin :)

Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D kanske blev det du? anmäl dig gärna igen!:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-4.html#comment

♥ pinkpiercing.se - [ fotoblogg ]

svar: precis! är less på elaka kommentarer om dåliga bilder man tar, shit the same, bara ägaren av bilden är nöjd! :D

Cajsa

god morgon söt! allt väl?

FREDRIKA PERSSON

Godmorgon :)

naliie

jag har en dagens blogg tävling i min blogg :D

ifall du vill vara med :D

SAGA

Hhaha okej :D

Anonym

Vad görs ;)?

ronja

sv: tack :)

rebecka.blogg.se

sv; vad ska du göra idag? :D

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

huvudvärk, sj ? :)

Eleena :)

sv; händer idag då? :)<3

Anonym

ta chansen att bli veckans blogg på min blogg!!

Kram



http://secondstore.blogg.se

sandra

sv: jo precis /:

dreamsandthoughts ☆

jo de är bara bra! :D görS?

Elin :)

Sv: Ja, lammen är ju bara underbara!

vicky <3

De va länge sen <3 Hur är det med dig? :)

Hortencia

Bra låt :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: