Svar på tal

| Svar på tal
sofia om by amanda:
vart är dina örhängen ifrån? :P
Svar: De kommer från Topshop och kostade 129 kr :)
Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren-7.html#comment

claramaja

Nej men tack fina du:)

Cajsa

hehe ok, precis vaknat?

jo det är helt okej med mig. ska nog göra något att äta snart. tror jag..xD hehehe

fina örhängen:D

sv: ;DD

rebecka.blogg.se

fina örhängen :)



sv; ja :D

Cajsa

hehe ok.. ^^

elinn

ja :) så skönt att höra! :)



snygga örhängen :D

Cajsa

ska på konsert. själv? :)

sanashaba'

sv; ja, så är det ju faktiskt.. ):

Cajsa

konsert med min gamla lärare från ålsta som hon satt ihop med några kompisar till henne.

SAGA

Fint!



Sv; Åå tack amanda ;D

rebecka.blogg.se

sv; varsågod :)



vad ska du göra idag? :)

M E R E I

- snyggt!

Foton av Emma

Hoppas du får en fin och solig dag!:)

Johanna

Svar : Hihi, jobbigt! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

bra där ;) du lär dig fort!

josefine

Tack :)

Allt bra ?

Jossan

Dom va riktigt snygga ju!



sv. TAck så mycket! :D

sannalitens.se

Svar: Hehe okej. Jag hade andra bloggar tidigare än den jag har nu. Jag bloggade rätt mycket 2007-2008 med ca 1000 besökare. Men sen slutade jag. Och blrjade igen nu för ca 1,5 år sedan. Hur många inlägg gör du om dagen i snitt ungefär? :) Kramar

SelenaGomezSwe

sv: vad görs? :D

Cajsa

göres?

Cecilia ♥

Sv; :D

Taaaack finaste kusin ♥ det blev att klicka hem den och jag har hämtat den nu ;)

Amanda Jonsson

Svar: åh, tack så mycket! :')

Ragna =)

Super snygga :D

semlan

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedda kolla om du vann. gjorde du inte det? har du en ny chans redan nu för jag startar en ny omgång nu. samma regler som förut. och större chans att vinna om du följer mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-och-en-ny-omgang.html



anmäl dig gärna igen!

Hannie - Bloggen med bara videos

Coolt jag har med sånna liknande örhängen:)



Kolla gärna vår senaste video och säg vad du tycker:D

Miss O

fint

LINDAVIOLA!

SNgga!

sandra

sv: haha okeej :)

Anonym

fina :D

ronja

sv: tack :)

jättefint örhänge!

elinn

:D vad har du gjort idag? :)

sofia

har varit hemma å tagit de lugnt!, dusj? <3 :D

Beatrice Jakobsson (foto)

snyggt!

my wesström

jobbar du med då?:D

Vad gör du för skoj då? :)

sanashaba'

sv; jag vill faktiskt bli advokat! :D

m'

Okej:) Snart ska jag gå och lägga mig, är jätte trött efter en dag i solen!

SAGA

Hihi ;D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ne nu ska jag slå mina ögon i kors och sova lite! :D pUSSHEJ GODNATT!

felicia

riktigt snygga :)

Michaila

Snygga :D

Maja

De var riktigt häftiga, är de tunga att bära?

Natella ~

Snygga örhängen! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: