People will always disappoint you, whether it's on purpose or not

| Djupt

 

 

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :D



visst är den :)

LINIS MAT & BAK

så söt! =)



Btw, jag har precis startat en blogg som handlar om mat och bak i all adess former! Där kan du hitta bilder på mat & bak, bästa recepten, tips och gästbloggningar av andra läsare med deras bästa recept! Kanske något ifrån dig?



Kika in och kolla! Hoppas att du gillar det! :-D http://linismat.blogg.se

emmi

Hur är vädret hos dig idag då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; du var allt en söt en! tack ska du ha :')

claramaja

Nej efter det som hände så nej.<3

Alla

sv: Aa.

Varsågod & tack.

Ha en bra dag, kram! :D

claramaja

Ja, men försöker attt ej tänka på det. Är ändå kär i en annan så,<3

z i r r e s ♥

Haha tack ;) Allt bra?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kram på dig! :)

Greta

Sv; haha ja det var det också! :)

Sophie'

- Gött :D

vara med kompisar :D

Anonym

Allt bra? :)



Var gärna med och tävla på min blogg!



http://wwwiktoria.blogg.se/category/tavlingar.html

Anonym

Har samma örhänge ;d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, blir så glad :D!

moa

hehe :)

Amanda

Allt bra? :)

sandra

trött och irriterad annars bra, själv då?

rebecka.blogg.se

sv; jag bor i örnsköldsvik :) ligger i norrland ;)

SelenaGomezSwe

sv: vad händer ikväll då? :P

Louise

jo men visst :D

Cajsa

ja, det ska bli asnice! :D

claramaja

Han i randigt.<3

Jessica

Söt :D

Ja :D

Okej låter härligt de med. :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; man ska vara munter :)

z i r r e s ♥

Okej, jo det är toppen ;)

Louise

ja men visst :D

Anonym

Jag har två ;D

Sophie'

- yesbox :D <3

Cajsa

hehe... :P skrev på för lägenheten i alla fall så nu har jag någonstans att ta vägen i höst! :D

rebecka.blogg.se

sv; yes :D dudå? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

mm :D

Kaffehörnan

Varit på en utflykt i malmö fikat o fixat en grej till en tävling

Har du haft de bra

Alla

sv: Varsågod & tack ska du också ha, kram! :D



Händer idag sötis? :)

sofia

okej härligt! :D



Så ubersöt bild på dig gumman! :D <3

emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Allt bra med dig idag då? Kram!

Jossan

Fin bild! :)



sv. Ja men precis, det är ju alltid roligt att lära känna nya personer :)

Fast inte första dagen då man inte känner någon kanske ;) (a)



Är det bra med dej annars då? :)

Anonym

sv- det är toppen här med! :)

M i c h e l l e < 3

Sööt ! :)

mathilda

sv: bara bra, hänt idag då? :)

Amanda

Jo det är bara bra :)

Juliaa

Fin blogg :) <3

Rebecka - en fotodagbok

åh vad söt bild! :D

och du har en grymt snygg header! hihi



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: