När jag tittar på dig får jag hjärtklappning

| Djupt

D A N T I

Sv; ja, jag vet inte.. Kanske ska titta på tv ? :) sj?

Cajsa

alltså...typ körar och dansar bakom någon annan. bästa beskrivning jag kan ge..xD

hanna ♥

okjokej :D

Annika

Jag har gått vidare i en fototävling här: http://unreasonables.blogg.se/2011/june/dont-be-insecure-if-your-heart-is-pure.html#comment



Jag skulle bli så otroligt glad, om du skulle rösta på nr.1!!!

Naturligtvis kommer du få en länkning på min blogg som tack!

Jossan

Vilken fin klänning! :)



sv. Varsegod!

Så bra, jovars det är bra med mej.:) Lite halvsjuk fortfarande bara.

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha jajamen, jag har precis hoppat ur duschen, och väntar på att marcus ska bli klar med sin spelning så vi kan umgås! :D

Chriis

Sv: nice :) kollar på tv :)

Anna med A

när man är 4 år så förstår man ju inte lika mycket heller :)

så där är det för mig, men med min mamma. jag tycker att hon gör helt fel. Men det är tufft, så jag försöker att se det ljua även om det är väldigt lite

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kan man säga :D!!

Hannah - Foto, mode & inspiration.

- mhh ;).

Madde - en fotoblogg

okej, vad kul :)

t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)

Michelle

Sv; vad gör du? :)

MADDES

Hur mår du idag då tjejen?

D A N T I

sv; kul kul :D

♫♪ Sandra T

eller hur :)

Malin

Fin blogg! :)

D A N T I

sv; kollar på talang ^^ dd?

Anna med A

jo, jag vet :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; de må så vara! ;) oh !

Anna med A

ja det var de :)

Malin

sv; har du haft en bra dag, trots att det varit så varmt? :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; yes man!

:D

Chriis

Sv. ah :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; väntar ;D

Chriis

Sv. inte så mycket sj? :)

Anonym

ja :D

Malin

sv; ja precis. Visst har det varit varmt. Men jag tycker bara att det är skönt, Jag älskar sommaren. Vilken årstid tycker du bäst om? :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

marcus ;D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

så lite så

C ♥

- Ja verkligen!

Jag vill ha vita eller svarta, det finns även några ljusblå som jag älskar :D

Malin

sv; okej! Men varför tvingades du att vara i solen? :/

C ♥

- Yes, det är riktigt snygg det med!

Vad ska du hitta på i morgon? :)

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

umgås ;D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

nope ;D

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

ville snarare komma fram till att ingen förtjänar att bli våldtagen, men ja. den är bra :)

Chriis

Sv: hehe okej ;)

jadå :D själv? godnatt :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv: jag blev hemskickad av en kille i sthlm bara för jag inte ivlle ha sex med honom , medan killen som hängde upp annonserna trodde jag åkte dit för att ha sex.. så bla bla bla.. till en början var allt bara ett rykte, sen blev jag ett VAD och tillslut gick de så långt.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: