Länk byte

| Övrigt
http://johannaenockssons.blogg.se - Kolla in bloggen :) Värt !



Idag har jag och familjen varit på motorcykel grejen jag berättade om igår. Custom bike show heter den typ. Kollade runt, åt glass, pratade med folk och ja. Det var ganska tråkigt, så jag gick hem. Kom hem för en liten stund sedan och nu sitter jag och kollar på tv. Tänkte sätta på en film snart. Vi åker till landet senare ikväll. Här kommer bilderna ifrån Gröna lund :)








Michelle

sv; Okej! väntar på att maten ska bli klar !:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super gott :D

mysigt!

Chriis

Sv: ah verkligen :D

LINDAVIOLA!

sv; :).

ems.com

aaa :D ser att ni varit på grönan? :D hade ni skoj :D tnkte höra om du vill köra ett länk byte? =)

jr

Okej ;D

Ida Vinsa ♥

Fin blogg !

Allt bra ? :)

Anna med A

visst är den:)

sandra

allt bra idag då? :)

sv; tack så mycket;D

var du inne vid karusselerna på grönan?♥

Cajsa

göres sötnos?

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

aha :)

D A N T I

Sv; :D allt bra? :)

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: tack! :D

C ♥

- Okej najs :)

Jag vill också till GRÖNAN!

Haha vågar inte åka allt :$

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

Jessica

härligt! Jo, men det är bra här med :)

amanda dagens blogg tävling ♥

va gärna med i min tävling där du tävlar om att vinna ett spa kitt :)

direkt länk

http://amoriito.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

Ida Vinsa ♥

- Tackdu,

det är bara bra :)

Haft en bra lördag ?

Cajsa

hehe tackar.. :P det blir nog bra när jag får en egen domän men det blir inte förrän till hösten...så kommer inte bli klar med den förrän då. :/

Anonym

absolut!

Tack så jättemkt :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, gillar dina bilder :D!

Anna med A

kul med grönan :) jag ska dit i morgon



tack!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; så sant som de är sagt :D

Jessica

Hoppas din lördag var kanon :d

Anna med A

ja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: