jag älskar dig <3

| gästblogg

"nasse <3 nelie" gamla tider.. vi delar så mycket. tack för så många underbara år & fler ska det bli! tack för att du hjälpt mig i svåra stunder. jag älskar dig jätte mycke! /

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

gulligt :)



ah den är sjukt br a:D

Cajsa

ska ut med carro och marius..

deklart :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja så sade filifjonkan när hon satt i granen :D

Danti

sv; jaaaa(;

ronja

sv: tack :') aa, milkshake är gott!!

amanda

Allt bra? :)

SelenaGomezSwe

sv: hehe okej :P

allt bra med dig? :)

daniella

Hej allt bra? :D

Sofia

varse :D

Anonym

När har du skolan avslutning ;)?

Jessica

Nej det har jag inte :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Ida Vinsa ♥

- Ahdå ! :)

Sara - Only me

ssv (:<3

görs?

Anna med A

inte mycket :)

Netty♥

sv' Ska nog mest bara ta det lugnt. Det finns inte alls mycket att göra idag :/<3

Jessicaolsson

vad händer idag då?

Lisa

fint inlägg=)!

Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig! kram :)

Jossan

sv. Kan tänka mej det! Helt underbart med sommarlov ju :)

Vad börjar du för årskurs till hösten då? :)



Aw, tack! Haha :D

N A T H A L I E

Hhih :D Hoppas att du får en bra dag!

Netty♥

sv' Ja absolut, men lite tråkigt när man vill hitta på något :)<3

Cajsa

och så var man bakis då....du hade helt rätt...det är inte värt att supa bort sina problem...det hjälpte verkligen inte...man mår bara sämre. :/

Foton av Emma

Trevlig helg!:)

Netty♥

sv' måste hålla mig borta från solen ett tag eftersom jag har bränt mig :/<3

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Mys :D

Chriis

Sv. så bra jo det är bra här med :d

Cajsa

jo...med tanke på att jag inte hade ätit på hela dagen och blandade masssa olika spriter så blev det rätt mycket. två tiquila-shottar, 1/4 flaska vin (och jag dricker annars varken eller!), en halv flaska starkcider och en tequilarose. Har man då inte ätit så blir det ganska mycket för kroppen att ta. speciellt om man aldrig varit full innan! Dricker ju aldrig typ. :P

Cajsa

kommer ett inlägg snart som kommer göra att du är ganska glad över att slippa fyllan..xD från och med NU är jag nykterist! Kommer aldrig dricka igen! Kan smaka men aldrig dricka så mycket igen!

Cajsa

det kommer när som...har en diskussion med en "kompis" (vi känner egentligen inte varandra så bra) på facebook så jag fastnade med det...xD hehehe.

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

tack :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: