I'm starting to give up on you

| Djupt

aww

stekar hamburgare :P



gillar tröjan, bästa stället alltså ;)

aww

sent ? :P

Anna med A

hha ja :D

aww

haha jag menade att jag jobbar med att göra det :)

Anonym

sv: Lungt, vad ska du göra imorn? :)

aww

hehe :D

Anonym

sv: Skaa grilla med familjen :)

Sophie'

- jo jag vet.. men han sa att han ville ha nåt med mig, men men det återstår att se, ska se om han hör av sig.. <3

aww

mest stressigt ! men de e pengar ;)

Sophie'

- japp, men det hoppas jag verkligen inte :'( <3

aww

55 tror jag. dd? :)

Sophie'

- aja vi får se vad som händer.. hoppas verkligen de löser sig, annars vet jag inte vad jag tar mig till.. <3

aww

okeejokeej!

Anna med A

ja :D

C ღ

- Okej :)

Vad ska du göra i morgon?

madeléne

Sv:

Varsågod, det är bra här med :)

händer i morgon??

kram

Anna med A

den är från weheartit :)

C ღ

- Hm kanske shoppa :D

Anna med A

ja :D

Anna med A

nej :) ska du?

C ღ

- Yes :)

Vad gör ni nu då? XD

madeléne

Sv:

Okej, samma här! :)

Anna med A

vad gör du? :)

aww

hiihi :)

Jessica

Jorå ;D

madeléne

Sv: japp,

hur gammal är du? :)

Anna med A

kollar på CSI :)

aww

du är <3

Jessica

Jag ska faktiskt ut på en nattpromenad med en kompis :D vad hittar du på för nå då?

Anna med A

ja :D

aww

<3

C ღ

- Aha okej :D

Snackar med lite folk!

j

Tackar ;)



Tycker du att det var rätt person som van big brother?



Annans vilken skulle du vilja vinna? Martin Peter

madeléne

Sv:

Okej, 13 :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: