Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Den där snygga killen som sa att han skulle ringa dig men har inte gjort det, han ligger inte på sjukhus, han har inte tappat ditt numer och han är absolut inte i ett annat land där han inte kan ringa dig. Han var helt enkelt inte intresserad av dig. Killen som puttade och retade dig på dagis han tyckte inte om dig. Allt detta kommer den hopplöse romantikern Gigi få lära sig i denna film om dating, förhållanden, giftermål, skilsmässor ja att hitta den rätta personen just för dig.

tryck här för att se trailern.

Beskrivningen om filmen ovanför är inte riktigt korrekt. Eller jo, men den handlar om flera personer samtidigt. Och det som står ovanför är mer bara en person. Det var en super bra film som jag tycker alla borde se. Jag kommer definitivt se den flera gånger. Hon, Gigi är så sjukt söt! Den var helt enkelt intressant och riktigt bra. En rekomenderad film :)

bild lånad från google

Sara - Only me

sv yes :D va görs?

aww

tack:)

Amanda Jonsson

Svar: tack så himla mycket, jag blir så glad! :))

AALMAJOHANNA'

den där filmen verkar riktigt bra! :-)

sofia

hihi :D <3

taaack :D

jag blir väldigt glad ifall du vill trycka på min gilla knapp :)

Nathalie

har du tagit årets första dopp än?:D

http://liborius.blogg.se/2011/june/arets-forsta-dopp.html#comment

D A N T I

sv; sitter vid datan :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Hehe nää, men du kan få fler bilder på henne ifall du vill. :D

mana- en blogg om allt

sv, bra :)

Jo de är toppen me mig !

kram

MADDES

Ursäkta sent svar, har spenderat helgen i Sthlms skärgård. Hur mår du idag?

Sophie'

- yes :/

tack sötis! <3

AALMAJOHANNA'

Skulle vara jätte roligt om du var med i dagens-blogg hos mig, kram ! :-)

Jessica

Jorå! Hoppas du har haft en bra dag :)

C ღ

- Den där filmen ska jag nog kolla på :D

julia ♥

allt bra ♥

dusjälv?

Sara - Only me

sv taack :D:D

va görs?

Cajsa

har man en egen domän så får de inte lägga gratisreklam på bloggen...de måste ha din tillåtelse för det. :) OCH då tjänar man pengar! ^^

Netty♥

sv' Jo får väl försöka hitta lite bilder att lägga upp :)<3

Madeléne

Sv:

Okej :D

wilmaaa

okej:) jag svarar på kommentarer, sjdå?<3

sandra

sv: varit med kompisar och bara tagit det lugnt, själv då?

sofia

jo, blev ljus askblond! :D <3

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :D.

Sara - Only me

sv ska nog snart se på teve :D

jag uuundrar om jag inte sett den där? :P hmmm :P

Cajsa

hehe jo men jag har haft min blogg i 4 år snart och det är värt att lägga 49 kr i månaden på.. ^^

Anonym

haha ojdå

aww

sov gott :)

Julia

Fin blogg :)



Allt bra ? :)

Anonym

pratar du om din eller min film :D

bella

åå den filmen är så bra!!:)

Lisa

den verkar ju jättebra=)

En blogg om Kevin

Så galet bra film! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: