Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
I Justin Bieber: Never say Never, får vi följa den unga storstjärnan under hans utsålda My World-turné sommaren 2010. Förutom Bieber själv, medverkar även Miley Cyrus, Jaden Smith m.fl. Vi får också se intervjuer med fans och andra som följt fenomenet Justin Bieber från början av hans karriär, bl.a hans mentor, Usher.

Tryck här för att se trailern.

Okej, jag har aldrig tyckt om Justin Bieber speciellt mycket. Men efter denna film har jag ändrat min åsikt lite. Han har verkligen lyckats för att vara så ung. Men ska jag vara helt ärlig så var filmen lite små tråkig i början. Men på slutet, den var grym! F*n vad kul det var att se när tjejen gick upp på scenen och försökte hoppa på Justin. Men nej då blev hon typ stoppad av dansarna. Men hallå?! Alla tjejer som bölar sönder när de ser honom, är det inte lite överdrivet? (a) Jaja, det var en bra film i allafall :)

Bild lånad från google

Cajsa

hehe ja! :D längtar sååå tills jag flyttar in! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jadu jadu jadu :D

Anonym

sv: jag vet faktiskt inte:9sj?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag ska jobba, du då? :)

Cajsa

hehe tackar tackar..xD önskar att mamma kunde gilla dem lika mycket som mig bara. :P

claramaja

Hahah , sådant är jobbigt;)

rebecka.blogg.se

sv; ja, att den är :D

Daniella

Svarar på kommentarer och ska precis blogga :-)

Vad tycker du om de här USA-shortsen:



http://chicy.se/shop/chicycoco/images/shop/ku006mini.jpg

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

vi ska umgås på fredag. min födelsedag då. så finns ingen bättre att spendera dagen med :D

Anonym

- okej, jo samma här :) lite tråkig bara ^^

claramaja

Åhhh, jobbigt:(

Cajsa

haha nej... :P eller nja...alltså...hon gillar inte som jag vill ha det över huvudtaget i min lägenhet..xd men det är ju upp till mig eller hur? :)

Anonym

sv; jaa, jag älskar husvagnen!!

Anonym

- vad bra :)

claramaja

Kika på centralskolan, kan pigga upp vem som helst(:

rebecka.blogg.se

sv; samma som förut ;) själv? :D

Cajsa

haha ja men precis. ^^

SAGA

Haha vågar inte se den, är rädd att jag kommer börja älska han :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. visby :D!

Jessica

Trist de! Ungefär samma här, haha ;)

claramaja

Sök på youtube bara, sjukt kul:)

SAGA

Okej, för många av mina kompisar som har sätt den har blivit helt fast vid honom... eller iallafall precis efter dom såg filmen.. :/

rebecka.blogg.se

sv; haha, okej :D

Sophie' PH♥TO

älskar den där filmen ^^

- okej va kul :) <3

sv:okej, svarar på lite kommentarer och så:)

vad ska du göra imorgon?;d

sofia

japp :D

hanna

allt bra idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: