Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
En spricka i havsbotten öppnar portarna till en förhistorisk värld. Men om människan kan ta sig in, kan andra ta sig ut… Gigantiska pirayor som inte smakat människokött på två miljoner år, jagar i flock och har en omättlig aptit, sätter kurs mot Lake Victorias strand där tusentals badande ungdomar på skollov just dragit igång ett megaparty.

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var enligt mig lite fejkad. Den var bra och jag satt typ och spände mig halva filmen. Ni förstår varför om ni ser den. Fy vilka äckliga fiskar i allafall! Och hur människorna såg ut efter de blivit bitna. Det var typ kaos. Det var inte bästa filmen, men endå en film som är något att se på. Synd bara att jag knappar vågar bada utomlands nu..


Bild lånad från google

Ja i Jyvass på en glaciär. :)

Lisa

ojoj, jag som är livrädd för fiskar osv i vattnet skulle innte kunna se filmen ovan:D!

Anonym

sv, OM han är!!!

SelenaGomezSwe

sv: haha japps :)

vad görs då? :)

z i r r e s ♥

Den såg läskig ut.. :O

emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =) Allt bra med dig idag då? Kram!



Ps! Alla mina läsare har nu 15% rabatt på hela beställningen på hoofstore.se, uppge koden; fashiontwisted och shoppa loss på grymt snygga smycken! =)

Linnea - Mamma till Matheus

Sv: Tack!:P

annsoh

Hejsan! :)vad händer i helgen :)?

Sandra

Hej!

Han var supergullig!

Jag ska snart ner och klippa mig :)

Vad gör du?

Kram Kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

rebecka.blogg.se

sv; okej :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; två tår upp! :D

z i r r e s ♥

haha okej ;)

Sophie'

- nu snart ska jag fixa bilden på mina skolavslutningskläder så den kommer upp sen :D <3

malinberg photography

fin blogg :)

annsoh

vad kul! :D nej vet faktis inte film omys :D

Alice

SV: tack !! :)

FlizanLizan

sv: jamen eller hur längtar som bara den :D

JULIA - Fashion blogg

sv: jaa med meej e det super!!



Hur är vädret hos deej!? <3

Nathalie

kul att du är med och tävlar:D vad har du för dig?:)

Maja

Den där vill inte jag se O.o såg trailen för rätt länge sedan och redan då bestämde jag mig för att inte se den (A) Tittade nämligen på "Hajen" när jag var utomlands och den skrämde livet ur mig så jag vågade inte ens bada i poolen efter det, i alla fall inte under den dagen (A)

Greta

Sv: Men taack! <3

Mariam

Vad tycker du om min nya header? :D

sandra

hehe ja men visst :)

belloon,

hur har din vecka varit so far? :) Rolig, seg?

Anna med A

hoppas du mår bättre snart då!

C ♥

- Visst är den :)

Vet du någon annan bra låt? ^^



Hm, nej asså det blir lite jobbigt nu för dom har ju gjort om klasserna, så kommer ändå inte gå med min förra klass :/

Jessica

Vad ska du packa till? Inte mtk alls, lyssnar på musik :)

' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

låter inte rolig :O

jenny

Har inte sett den och vill inte se den :P

-Cajsa (Fotoblogg)

Tack för du ville rösta på min bild :D Man kan rösta 1 gång till så hade kul om du ville göra det igen. 1 röst per dag! :D Jag = tjatmåns. haha



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53

En blogg om Kevin

Haha jag HATAR slutet på den filmen! Usch säger jag bara!

♥ pinkpiercing.se - FOTOBLOGG

hatar skräckisar!



svar: japp, ett nytt inlägg ligger uppe på bloggen nu :D

Miranda

Tack! :) <3

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, ingenting typ, jag jobbar jättemycket nu så jag är lite trött :) Har du haft en bra vecka då? :)



Vänligen, Sannalitens.blogg.se, en blogg om mig och kläder

AMYAH

Åh den filmen skulle jag vilja se, men jag har lite såhär skräckfobi, skulle jag typ dö ifall jag såg den filmen? eller var den som en helt normal thriller film? :) För den klassas ju som skräck.. eller?



Kram!

tina

det var ett tag jag såg den, men jag minns att den faktiskt var lite fejkad.. men annars bra :)

Linaa

sv:Rekomenderar du filmen? (är mycket känslig för hemska saker) x)



Allt bra idag? :)

Hihi ja :D

SAGA

Sv; Ja, verkligen :/

Rebecka

Den ser riktigt äcklig ut :/

Neo.. | En Riktig bilbrud!

tack för tipset !! :D :D

svar visst va den lite ball :D verkligen chockrosa :D

-Matilda.

Fin blogg du har! Och hoppas allt är bra med dig förövrigt :)

emmi

- så skönt :) jo samma här! kramar

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

my wesström

okej:D

Planer för helgen då?:)<3

Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/june/tavlingvinnaren.html#comment

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

den måste jag se! :))

ronja

den filmen är bra :D har sett den typ tusen gånger. hha!

Anonym

Jag har sätt den är skit bra ;)

sofia

Tack :D

Lisa

haha nae egentligen inte men jag gillar dom inte jättemycket:D jag har ju inga problem med att bada men om jag sett en stor firre på en badplats tycker jag det är lite läskigt:D

linda

hej hej jätte fint blogg du har :)

det skulle va jätte kul ifall vi kan följa varandra :).

MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Tackar! :D

danila

Hej allt bra idag ? :)

Danti

sv; mm :( Känns bättre att vara ute ^^

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

Rockalicious

Den var läbbig men ändå ganska fejk typ :P

simone

Grym film det :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; exactly :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: