Du lyser upp min dag

| Djupt

Jag tror inte du någonsin kommer fatta betydelsen du har för mig. Du underskattar dig själv hos mig, vilket verkligen är fel gjort. Du är en av de få som betyder mest för mig. För dig skulle jag göra vad som helst. Att se dig skratta och vara glad värmer mitt hjärta. Du är en underbar människa. Jag förstår inte hur du orkar stå ut med mig. Jag behandlar inte dig på det sätt du förtjänar. Och det är jag ledsen för. Men du ska vet att jag alltid kommer finnas här för dig. Jag kommer alltid ställa upp och lyssna när du behöver mig. Jag vill aldrig förlora dig. Jag skulle aldrig förlåta mig själv då. Tack för att du är den du är. Tack för allt du gör för mig. Jag står dig evigt tacksam. Jag älskar dig obeskrivligt mycket S

C ♥

- Remeber me :)

ANNA'S FOTO

Om du inte redan har röstat får du väldigt gärna rösta på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment



Jag länkar alla som röstar! :D

Anna med A

okej (:

Daniella

Vilken fin text du skrev =)

Hehe ja :D

Kaffehörnan

Alltid skoj o besöka bloggar med en trevlig head

Du ingår i denna grupp

Ville bara säga de

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Yesyes :D

SAGA - man lever bara en gång

Sv; Ja, visst :)

C ♥

- ja det är ett jätte bra program :3

C ♥

- har du någon favorit karaktär? :)

Det är typ som elevens val, att man får göra vad man vill, skolarbete. Läxor eller om man ligger efter i något ämne. :)

almstroom

förlåt för sent svar.,

har inte haft ork med att blogga. har även tanken att göra en ny blogg. vad tycker du ?



hur mår du annars då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)!

almstroom

joo. jag har kommit fram till det, att jag ska sitta ikväll och göra iordning den riktigt :) starta någon tävling, och lite smått och gott (:



såbra, jodå med mig är det bara bra också :))

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; kommit i kapp med skolan och dansat :d

almstroom

ja (: händer annars då?

Anna med A

haha ja :D

almstroom

okeej (:

njeaa, det är helt okej, lite småtrött, vi har sjukt mycket musikalarbete kvar, och vi har bara till den 13 på oss. den 14,15 ska vi ha föreställningar :P

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jam en visst är det det vettu :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :)!

Anna med A

haha jag älslar att stå på scenen

Jessica

Tack så mycket :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

oh tack ska du ha ! :D:D

Cajsa

jag gillar bara videon..xD hehehe.. :P bara för att kompisarna är med. :P

ANNA'S FOTO

Sv: tack! ;D

Anna med A

haha jag kan verkligen inte sjunga och anmälde mig för sent så fick en uppgift bakom scenen :)

ANNA'S FOTO

Sv: tack så mycket för hjälpen! :D

almstroom

vi har inte haft skolarbete på kanonlänge., utan enbart musikal :)

Cajsa

hehe ok...xD

Ja, ja har ingen anning faktiskt.. :o

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll :)

Veronica

Ja verkligen =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: