All i needed was time

| Djupt

Jag ångrar vad jag gjorde och de beslut jag tog

sandra

Ja fy fan /: vill ha semester nu redan :P

SelenaGomezSwe

sv: konstig, men som sagt designen ses bäst i google chrome ;)

C ღ

- Yes!

Vilken söt bild :)

C ღ

- Kollar du på dhw?:D

Cajsa

jag har varit med Carro och hälsat på min gamla gymnasieskola. själv?

D A N T I

sv; okej

C ღ

- Japp det är mitt favorit program ^^

Anonym

sv; allt bra? :)

C ღ

- aa :) vad följer du för serie?

SelenaGomezSwe

sv: hehe yesbox ;)

Anonym

sv; Har varit på Kungsmässan och så bara, själv?

amanda

händer imorgon då? :)

Anna med A

ja :) DH

Madeléne

Har det hänt nåt? :/

Ida Vinsa ♥

- Vart med danne & köpt lite nya grejer :D &du?

Sophie'

- åh :'( <3

sandra

sv: mjo men jag har ju en fördel, är ute varje dag på jobbet :)

Madeléne

Sv:

Okej, kul att du är med! ;)

Meddelar när tävlingen är avslutad! ;)

kram

rebecka.blogg.se

sv; tack och detsamma :)



vad har du gjort idag? :)

Cajsa

Åh, fan va mys! :)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

ja.. det är hemskt. får spel varje gång det kommer upp någon bantingsreklam osv. blä

Heh nja, vi är inte så lika .. :p

N A T H A L I E

Fin du är <3

vad ångrar du?

Sandra

Hej! jätte kul att du är med i dagens blogg, 24.00 utses vinnarna! I slutet av veckan ca söndag, kommer 12 vinnare finnas och ibland dessa ska vi rösta fram 1 vinnare som blir Veckans blogg! Lycka till ! Kram

Jessica

Sötis :D

Louise- tävlingar och annat roligt !

sv: allt bra då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vaknade just du då? :D

Anonym

jobbigt :( hoppas det är bättre nu :)

♫♪ Sandra T

söt du är :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: