by amanda

| Vardag
Grattis världens bästa farmor ♥

Gick upp vid 11 imorse, duschade och fixade mig. Drog ut vid 1 och mötte Filippa. Vi tänkte åka till stan, men så blev det inte. Påvägen dit fick jag världens mensvärk. Sjukt ont i magen och mådde jätte illa. Det var så himla varmt, svetten rann - jag var heelt blöt. Vi åkte mellan stationerna hela tiden, kom aldrig hem för klarade inte av att sitta på tunnelbanan. Okej, nasty jag vet men sant. När vi äntligen kom till Kärrtorp började jag må bättre. Så valde att inte gå hem. I centrum var bland annat Ida, Archie, Alice, Yosra, Olfa, Natou, Emma och ja. Stog och pratade med de, köpte glass o.s.v.

Vid 4 kom mamma och hämtade mig och Filippa. Vi åkte till Hammarbysjöstad och tog en spruta på mig mot livmoderhalscancer. Det gick bra men gjorde lite ont. Åkte därefter till Sickla centrum, köpte ett par leggings och 3 par trosor till mig. Ingen kamera så inga bilder. Vid 6 kom vi hem till mig. Firade farmor, satt i solen på varandan och åt god mat. Mötte Joel en snabbis också. Sen drog vi ut. Träffade Julia, Emelie och Linn bland annat. Det var många där. Åkte till Filippa och hämtade kläder, sen tillbaks till Kärrtorp. Tillbringade resten av kvällen med Joel, Max, Philip, Melker, Jacob och 2 till killar. Något med Joar och Joakim kanske.. Vi satt mest på ett berg och chillade. KOm hem vid 12, nu tänkte vi kolla på tv. Filippa sover här inatt.

Imorgon ska jag till tandläkaren och spänna min tandställning!


Bild från midsommarafton, jag och cecilia <3
M E R E I

- HIHI :)!

Cecilia ♥

Sv; Haha, åh tack världens bästa kusin! ♥

Det var as kul :D Du är fin :)

Johanna

Svar : Hehe. Vad gör du då? :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

HIPP HIPP HURRA för mig! :D tack för grattningen! :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

kommer nog inte få så mycket ;D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

inte önskat mig något plus att jag ställde ju in att folk skulle komma ;D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

för finaste pojken inte kunde komma :/ trots att vi planerat det

SAGA

Öm, det är ett program som jag har laddat ner :)

SAGA

Tack förresten ;D

sv; tack så myycket:)

görduu?;D

Jessica

Jaa, visst är de :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

vi skulle ju det :/ men han smsade i natt så det är lugnt! :D

m'

Måste fråga.. tycker du det är något jag borde skriva mer om i bloggen?:)

kram

LINDAVIOLA!

sv; VArsågod :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Cajsa

jag svarar på kommentarer och kollar på tv. :)

Cecilia ♥

Sv; Det kan du ju göra! Du har alla odds till det ♥

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hhihi (a' jooodå!! :D nej nu måste jag börja förbereda.. hoppas du hör senare :D

Cajsa

hehe tackar..xD

Cajsa

ska du göra idag då?

Cecilia ♥

Sv; Hahaha, nej det är klart! Det är jävligt dyrt, ja.. Men det blir ju as snygga bilder också ;) ♥ Ett minne för livet för mig iallafall !



Kanske lite mer wow att bli frågad på stan än att gå dit själv, då fick man iallafall något bekräftat :)

Cecilia ♥

Sv; Tack! :D



Snyggare? Du är redan tillräckligt snygg ju ;) ♥

Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D anmäl dig på nytt här:

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavlingvinnaren.html#comment

SAGA

Photoscape ;)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

får väl se

Cajsa

hihi ok. :)

jag väntar på att posten ska komma. hoppas på att min telefon kommer idag. ^^ Den skickades i tisdags och ska visserligen inte komma förrän nästa vecka men skulle ju vara nice om den kom tidigare. ^^

Johanna

Svar : Najs. Precis vaknat typ :D

sandra

sv: jo men hade ju gärna jobba kvar..

dreamsandthoughts ☆

allt bra? :D

thegirls

kolla in vår blogg som drivs av tre tonårstjejer och säg till om du vill följa på bloglovin , kram !

Anonym

sv; Tack :).

Gabbe

Jätte fin blogg ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: