by amanda

| Vardag

Idag fick vi sluta ungefär en timme tidigare. Jag, Filippa och Amanda J gick och mötte Jair i centrum. Hälsade på några och tog sedan tunnelbanan till slussen, båten vidare till grönan. Hälsade på Anton en snabbis. Sen träffade vi Elliot och Robert. Satt utanför grönan och pratade innan de drog igen. Jag och Jair åkte till stan. Köpte en smoothie i gallerian och satte oss sedan på Edelweiss café & bistro. Fikade lite, kollade runt och sen drog jag hem. Åkte till pappa och hämtade lite saker. Nu äter jag middag.

Föresten så vann jag en tävling med ett läppglas från E.L.F Det kom idag, tack så mycket :)


shit vad ful men ja .. bjuder på den

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du med :D!

D A N T I

sv; jag är oxå med kompisar :)

Anna med A

tack :)

elinochamanda

är allt bra med dig ? :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack :D.

Cajsa

jo helt ok... :P göres?

SelenaGomezSwe

sv: härligt, najs ;)

vadå knasig? :P

N A T H A L I E

Så lite så! Tack :D

Cajsa

kollar på SATC. :)

SelenaGomezSwe

sv: gör man jue :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm ;)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Anna med A

haha :D

toves träningsblogg

jo tack bara fin fint, vilket underbart väder och man ska inte klaga :) hur är det själv?

SelenaGomezSwe

sv: det är en stor siffra i hjärtat längsner i inlägget :P

D A N T I

sv; hon åkte precis hem :(

Sandra

Hejsan sötnos! Allt bra? Jag har börjat med lite roliga saker i bloggen hade vart kul om du kikade in. Ha en trevlig kväll. Kram Saandriiiee.



my wesström

jorå :)

Ser du Sverige - Finland? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

vad glad jag blir!

Madeléne

Sv:

Varsågod, tack så jätte mycket! :)

kram

Cajsa

hehe ja verkligen! :D

Anonym

sv; :).

Anna med A

Ja :D

wilmaaa

va härligt! <3

sandra

Mjo det kan jag förstå :)

D A N T I

sv; men vad gör du och dina kompisar? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo (a)

Anna med A

vad gör du? :)

sandra

2:a Juli :)

C ღ

- Den 15:e :D

C ღ

- Ja... Lite sent... :(

C ღ

- nej :( men vi får lediga dagar ibland, liksom mer på andra lov...

Anna med A

kollar på teve :)

Nice att du vann tävlingen!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: