by amanda

| Vardag

Hej på er :) <3 Idag när jag och Filippa vaknade åt vi frukost och satte sedan på filmen jag skrev om här under. Och som sagt vet ni redan vad jag tyckte om den. Efter det gick jag hem, bytte kläder och fixade mig. Filippa kom till mig och vi gick ut. Träffade Annie och Hanna. Hälsade på Julia, Emelie och Linn. Sen gick jag, Filippa och Hanna till fattig parken. Satt där och åt glass när Ida kom. Vi pratade en ganska lång stund, gick runt lite och sen drog Ida. Vi andra åkte hem till Filippa, åt middag. Filippa hade även bränt sig på en moppes avgasrör så åkte till vårdcentralen och fick någon salva och bla bla. Tog sällskap hem med Hanna. Duschade och myste sedan med mamma med glass och jordgubbar. Imorgon är det skola -.- Skolavslutning på torsdag!

Cajsa

hehe förstod du mitt resonemang!? xD

Ida Vinsa ♥

- asbra ! :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; det som skulle behövas nu , var ett leende av folk! :)

Anonym

haha ja men jag täntke du kanske läste mitt för kommentaren va passande på de jag skrev haha

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

vad har du emot barnmatsdieten ?:)

Anonym

haha läster aldrig sånt :P

www.juliieeh.blogspot.com

sv: okej , bara bra :D kram

hehe aa Annie, vi är tvillingar på riktigt! ;)

:)

Sophie'

- åh vill att allt ska bli bra igen.. men tror inte de :( <3

Anonym

ja absolut segt med nagellacket bara, blir ås många lager när man gör fransk manikyr tar tid o härda :P

almstroom

rätt skönt :)) haft en bra helg?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; when i say go, we go! :D

Anna med A

ja (:

Madeléne

Sv:

Tack så jätte mycket....!! :D

Jag älskar din blogg verkligen, följer den via bloglovin..

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, vad bra :D!

Jossan

Fin outfit, snyggt linne!

Slutar ni redan på torsdag? :O



sv. Jodå, bra med mej också. Dock lite sjuk fortfarande :)

Jessica

Varsågod, tack själv :)

z i r r e s ♥

Nu är dagens blogg utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen då!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen-1.html#comment

sandra

okej :)

skönt att du har skolavslutning snart :)

D A N T I

vad händer idag? :)

Tove

sv - japp :)



händer i veckan?:D fin outfit btw!

Lisa

lät som en bra dag=)

Chriis

Sv: Tack :D

LINDAVIOLA!

sv; :).

Cajsa

hehe söt du är!^^

allt bra idag?

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

Nu är vinnaren dragen så kika in och se ifall det blev du :D Om inte, så finns det en ny chans redan nu med en ny snygg ring! ;)



http://saveu.blogg.se/2011/june/tavling-nr-2-ringar.html#comment

joanna

Hej sötnos! Har gjort ett litet kollage, med mina senaste outfits. Vilken gillar du allra bäst?



Kram, Joanna

JULIA ERIKSSON

Frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ en fråga. Kram

sara (FOTO)

Var med i min fototävling! :)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

så sant. jag tycker faktiskt att man ska äta vad man tycker om.. skitsamma om man är lite halvtjock? / care.



jag åt bara det för att testa hur det smakade :)

MADDES

ja supermysigt. vilket snyggt linne

Anonym

Fin tröja ;)

Sara - Only me

sv de blev ba zappning typ :)

görs?

C ღ

- Ok :D får ta och göra det!

SelenaGomezSwe

sv: hehe yes ;)

allt bra med dig? :)

sofia

jodå :D <3

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha ^^

D A N T I

Sv; Mmm ^^

Michaila

Gillar linnet :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: