by amanda

| Övrigt

Vi stanade påvägen till landet på en "resturang" vid vattnet och åt middag. Super mysigt och god mat. När vi sedan kom fram städade vi lite och åkte sen ut med båten. Satt i solen och fikade. Åkte därefter iväg ganska långt till några kompisar som också var ute med båten. Det var super kallt och blåste en hel del. Hem vägen var det värsta jag varit med på länge. Det var otroliga höga vågor. Vi som dessutom tagit den lilla båten -.- Jag fick ont i magen, rumpan och i huvudet. Det var såå hårt! Jag var f*n livrädd. Höll i mig så hårt så mina händer blev lika röda som tomater. Och sooom jag frös. Kollade på film när vi kom hem och ska fortsätta med det nu. Vi hörs imorgon, då åker jag hem till Stockholm! Puss&Kram




Jessica

Tack själv :D

D A N T I

sv; lite trött man jaja ^^

amanda , tävling !

tack dsm sötan:)



va gärna med i min tävling där du kan vinna ett spa kitt :

http://amoriito.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment

Michelle

sv; Tack så mycket, du med :D<3

Cajsa

för att reklamen ligger på de mest opassande ställena och jag börjar bli less på det. :/

aww

härligt! jo de e bra :)

Sophie'

- Ja.. fast nu är det typ skit mellan oss igen, som vanligt typ.. orkar fan inte med det, jag har sagt till han hur jag känner.. <3

Netty♥

sv' Försöker hitta saker att blogga om, men det är inte så lätt tyvärr :(<3

ems.com

okej härligt :D händer idag då? =)

sandra

jodå det är bra med mig med :)

SOFIA

Hoppas du får en fin fin Söndag! KRAM

Sara - Only me

sv tack :D

allt bra?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; mysfas :D

Jossan

Gillar den sista bilden!

Blir alltid så bra bilder på solnedgångar :)



sv. Mjo, klart det är lite jobbigt å vara sjuk när det är lov och varmt ute :/



Händer idag då? :)

evelina

Fin header! Tagit bilderna själv? :)

C ღ

- Okej :3

Haha jag vågar som sagt inte åka så mycket höhö

Chriis

Sv: har solat sj? :d

z i r r e s ♥

Nu är dagens blogg utsedd! Var det inte du som vann?

Eller vill du bli dagens blogg igen? Anmäl dig bara igen då!

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/ny-omgang-av-dagens-blogg-vinnaren-av-dagen.html#comment

Emilia

Fina bilder! :)

' Saveu ♥ - Fobi, Livet, Musik

åh vad mysigt det ser ut!

N A T H A L I E

Tack så mycket! Fina bilder :)

amanda

gör du då? :)

daniella

Hej, förlåt för försenat svar men nu kommer svaret i alla fall! svar: Jag mår bara bra, tack! Vad göru dåra? :D Kram // Din bloggläsare ;)

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: okej :))

Anna med A

kollar på film :)

iNiveous

Vad härligt! :)

Sophie'

- han svarade inte på de smset och då snackade jag med hans kompis (min bästaväns pojkvän) och frågade han om han visste varför han inte svarade osv.. så ja ba: han hatar säkert mig för han svarar inte :( han ba: nej han hatar inte dig, han säger att han orkar bara inte.. så ah vi får väl se vad som händer om han ber om förlåtelse eller nå.. ska förhoppningsvis vara med dom på midsommar, fast nu vet jag inte om det blir så.. ja men det är alltid jag som hör av mig nu för tiden.. <3

Beatrice Jakobsson (foto)

mys :)

D A N T I

sv; ja :) super skönt väder ^^

Sara - Only me

sv jo ja mår bra (:

ska du göra ngt mys ikv?

Anna med A

pretty woman :)

Anna med A

ja (:

Anna med A

tack :)

Anna med A

vad gör du? :)

Anna med A

vad gör ni då? :)

Anna med A

soft :D

Anna med A

nej (:

toves träningsblogg

hej!

jo tack, det är bara bra.. hur mår du själv?

Wissal

Jättefin blogg du har! Snygga bilder :-)

Greta

Fina bilder! Jag har mitt sommarställe på barnens ö, ser att ni åt mat på knappkarlsson. Himmla mysigt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: