by amanda

| Människor
Här kommer några bilder från när vi firade Hannas i onsdags :) ♥





sv; okiii vad roligt;D

det har kommit en som heter "fire ball" och den är skit roligt;)

jag ska dit den 18 juni också haha inte för att du frågade men haha;D

Beatrice Jakobsson (foto)

mys bilder :D!

Jessica

Hur är det med dig idag då? :)

Anna med A

6an :)

D A N T I

Sv; kuul :D

z i r r e s ♥

Nu är morgonens blogg utsedd!

Var det inte du som vann & vill ha chansen att vinna en länkning på min blogg? Anmäl dig då till dagens blogg i samma inlägg där morgonens blogg är utsedd!



DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/june/nu-blir-det-dagens-blogg-istallet-vinnaren.html#comment

sofia

har streetdanceshow dusj? :D

Anonym

hih ;)

Johanna Enocksson

Hallu länk bytet? :)

hanna ♥

fina bilder! :)

HANNA

inte jag som skrev det men tack i alla fall :)

D A N T I

Sv; jooo! allt är toppen idag! :D sj?

Malin

sv; jadå det blir nog bra för mig tillslut! :)<3



D A N T I

sv; vad bra!! :D

D A N T I

Sv; jaaa verkligen!! man dör typ ^^

t h a i p i n n e n ♥

fina bilder !:)

D A N T I

Sv; hehe ^^

Michelle

sv; haha, vad gör du då? :)<3

D A N T I

sv; super kul ^^

jr

Grattis till henne ;)

ems.com

åå fiina blommor de va längst upp =)

C ♥

- Okej ^^

Vart ligger ditt landställe?

Jag ska nog bara chilla och shoppa eller något ^^

SABBIES - vardag, shopping, tips

sv: jadå! :')

hanna ♥

varsegod! :D

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå :D

AMYAH

Fina bilder :)

MyzaaN

ser mysigt ut :D

Sara - Only me

fina bilder :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sånt kan livet bjuda på! :D

amanda

jo det är bara bra :)

Josäfin :>

Härliga bilder :D

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :)

Jossan

sv. Varsegod ! :D

Aw, tack, mår lite bättre. Dock så hostar jag hela tiden nu istället x(



Mysigt med tjejfest! :)

♫♪ Sandra T

ser mysigt ut!

Ida Vinsa ♥

- Följa varann via bloglovin ? :)

Anonym

Häärliga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: