by amanda

| Natur


Det blev inget mer bloggade igår pågrund av att jag inte var hemma. Runt 9 drog jag, Felicia och Karro (syster) till en resturang i Simpnäs. Satt där och chillade. Åt glass och drack lite, cola för mig såklart ;) Därefter drog vi till en kille som heter Simon. Spelade kort och krökade. Jag åkte hem runt 1, hämtade syrran vid 2.

Började jobba klockan 12 som vanligt imorse. Trevliga människor idag också, det var kul. Tycker om att jobba där, fast ibland går tiden så himla långsamt. Kom hem för inte så länge sedan. Åker tillbaks till Stockholm idag, så min buss går 18.47. Kommer fram ganska sent så hinner nog inte hitta på något. Då blir det bloggning ;) Hörs senare, puss&kram
A D E L I N A

fina bilder! :)

Cecilia ♥

Sv; Den var as god ! :D ♥



Hahaha, ja (a) :)

Johanna

Svar : Aa as najs att sola :D

SelenaGomezSwe

sv: härligt, jadå :D

Anonym

- Ja eller hur!:)

Anonym

tack för din fina röst :D allt bra?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sounds good ;D

Cajsa

hihi ok.. ^^ jag kollar på simpsons.. ^^

linda

Så nu är min blogg tillbaka ;) haha saknar dig!

M E R E I

- <3

sofia

de är den! :D <3

sandra

sv: okej vad kul och bra att du trivs :)

Jossan

Vad fint det är med droppar på blommorna :') Tihihihi!



sv.Ja den är grymt bra! Lite mysig film sådär!

SAGA

Sv; Ja, visst :p

Johanna

Svar : Jo det är sant :)

Cajsa

nice sötnos! :) Jag ska sova nu. natt natt!

Jessica

Fina bilder!

sofia

känner många som int vill ha sånna xD

Cecilia ♥

Sv; Hihi, puss på dig ♥

Cecilia ♥

Sv; Hahaha, men vad schysst du var då ! tror du inte att jag kan få snygga killar eller? ;) ♥ Sa ju att han är sööööt/snygg :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

borde inte du sova ? :D

Anonym

ne jag måste göra några kullerbyttor först ;D

Kimberly

SV: härligt! :D jadå. kram! :D

Jessica

Varsågod :D

elinn

så fina bilder :)



jodå min dag har varit bra, din med? :)

sofia

haha xD <3



okejj :p

SAGA

Fina bilder ;D

sanashaba'

vad vill du bli när du blir äldre?(:

-tycker det skulle sitta fint med fotograf åt dej(:

sv: tack ,men var tvungen att ta bort den så ska fixa en ny!:D

sandra

sv: ja det var riktigt gott :)

Anonym

Hej, jag har inte kunnat svara på din kommentar för att jag är i mitt landställe nu! Och nu har jag tänkt att ta en liiten blogg paus så att alla vet det. Tack för din tålamod. Hoppas du har haft de bra i sommaren hitills! :D

m'

Vad jobbar du med?:)

Enya

Sv; Härligt, glöm inte att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen :)

Cecilia ♥

Sv; Haha, jo men precis! :p

Äntligen tycker vi samma :D ♥

Anonym

sv; :)

Cajsa

god morgon! allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: